به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر جیرفت افزود: کشاورزان منطقه جنوب کرمان بطور استمرار کشاورزی می کنند از این رو باید برنامه ریزی دقیقی برای حمایت از کشاورزان این منطقه انجام شود.
وی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در حمایت از کشاورزان در سرمازدگی محصولات کشاورزی توسط دولت تدبیر و امید اظهار کرد: بانک ها نسبت به تمدید سررسید پرداخت تسهیلات و بخش سودهای کشاورزان اهتمام ورزند تا شاهد حمایت از کشاورزان باشیم.
امام جمعه جیرفت در بخش دیگری از سخنان خود به تماس تلفنی سردار سلیمانی با فرماندهان گروه های فلسطینی اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی در این تماسها حمایت خود را در مقابله با رژِیم غاصب صهیونستی اعلام کرد.
وی افزود: سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس است از این رو همانگونه که از نام سپاه قدس مشخص است تا آزادی قدس تلاش می کنیم.
وی همچنین مسئولان و نمایندگان مجلس را به توجه بیشتر در مسائل قرآنی دعوت کرد و گفت: در بودجه های دولت باید بیشتر به مسائل قرآنی توجه شود لذا نمایندگان در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند.
حجت الاسلام سعادت فر به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور اشاره کرد و افزود: جوانان و فرزندان را برای حفظ قرآن کریم تشویق و زمینه مشارکت خیرین را در فعالیت های قرآنی بیشتر فراهم کنیم.
وی اظهار کرد: وقف در زمینه مسائل قرآنی کم است از این رو باید در این زمینه بیشتر فرهنگ سازی کنیم.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.