به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه های نماز جمعه این هفته جیرفت افزود: پاسخ قاطع حاج قاسم سلیمانی در رد نامه سازمان جاسوسی سیاه در بوکمال، نشان از ضعف آمریکا و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.
وی بیان کرد: بی توجهی به نامه شیطان بزرگ(آمریکا) نوعی دیپلماسی انقلابی است که نشان از برتری قدرت معنویت سرباز رشید اسلام است.
با بیان اینکه پیروزی رزمندگان اسلام در مقابل نیروهای داعش نتیجه دیپلماسی مقاومت بود، تصریح کرد:امروز سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی با دیپلماسی مقاومت مقابل گروه تکفیری تا دندان مسلح داعش که دست نشانده رژیم صهیونیستی و آمریکا بود، به پیروزی رسید و این دیپلماسی موجب افتخار ایران اسلامی است.
امام جمعه جیرفت در بخش دیگری از سخنان خود به انتخاب قدس بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی توسط رئیس جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت: این انتخاب نشانه ضعف رییس جمهوری آمریکا می باشد.
وی افزود: رییس جمهوری آمریکا چون خطر استیضاح را در سطح دنیا و در بین مردم خودش لمس می کرد برای نجات از این خطر با کسب رضایت لابی صهیونیستی دست به این اقدام زد.
وی خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونستی نیز به دلیل شکست های پی درپی از جنگ 33 روزه تا گروه تروریستی داعش برای پرده پوشی از این شکست ها و حفظ روحیه صهیونیست ها اقدام به ایجاد این نمایش کردند.
حجت الاسلام سعادت فر ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین این اقدام را نشان از ضعف دشمن دانست و این بازی سیاسی برای همه روشن است.
وی با بیان اینکه نتانیاهو امروز اشتباه بارزانی را در کردستان عراق انجام داد، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در بن بست قرار گرفته است در نهایت همان گونه مقام معظم رهبری پیش بینی کردند این رژیم 25سال آینده را تجربه نخواهد کرد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به سرمازدگی در منطقه جنوب کرمان در چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: مسئولان برنامه ریزی دقیقی برای حمایت از کشاورزان داشته باشند تا این قشر زحمت کش کمتر دچار آسیب شود.
امام جمعه جیرفت افزود: از طریق صندوق های بیمه باید کمکی به کشاورزان خسارت دیده شود تا به این قشر تولید کننده جامعه کمکی شود.
نمازگزاران جیرفتی پس از اقامه نماز روز جمعه از مصلی این شهرستان تا میدان شاهد علیه موضع رییس جمهوری آمریکا در زمینه انتخاب قدس بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل انزجار خود را اعلام کردند.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.