به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز یکشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه ثارالله استان کرمان با وی افزود: دشمن کاملاً مأیوس و امید جبهه اسلام تقویت شده است و سپاه باید در خدمت فرمانده کل قوا به بهترین وجه ممکن پیشتاز باشد و تمام ملل اسلامی نیز به این حرکت اقتدا کنند.
وی با اشاره به ویژگی هایی که سپاه را متمایز می کند بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناسبت ترین و بهترین شرایط متولد شد و امام (ره) با تیزهوشی و درایت دستور تشکیل سپاه را داد.
امام جمعه کرمان ادامه داد: ویژگی دوم که در تکوین شخصیت سپاه مؤثر و آن را تحت تربیت کاملاً دینی قرار داده است، هشت سال دفاع مقدس بود و شاید اگر جنگ تحمیلی اتفاق نمی افتاد، وقت بیشتری باید صرف می شد تا چنین جریان پاک و قوی و قدرتمندی شکل بگیرد.
وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس برای ما تبدیل به فرصتی شد و شخصیت سپاه به گونه ای شکل گرفت که تبدیل به نیرویی مجهز، آگاه، بصیر و هوشمند شد و این هوشمندی و بصیرت در حوزه های مختلف تداوم دارد.
حجت الاسلام علیدادی با اشاره به ماموریتی که قانون اساسی برای سپاه تعیین کرده است اظهار کرد: نمونه این ماموریت، دهها خیری است که از سپاه به مردم می رسد و در جاهایی که دیگران کار را غیرممکن می دانند سپاه کارها را انجام می دهد.
وی با اشاره به سهم سپاه در خنثی سازی فتنه 88 افزود: فتنه وقتی اتفاق می افتد بصیرت دچار خدشه می شود؛ در مجموع ویژگی فتنه همین است و زمانی کنار رفت، مسائل برای خیلی ها شفاف می شود اما در بحبوحه فتنه ها خیلی ها نمی توانندحق را تشخیص دهند اما سپاه در همه فتنه ها با افتخار کامل همه مأموریت ها را انجام داد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان اشاره به آنچه در متن حکم انتصاب وی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح شده است تاکید کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا اتفاق مبارکی در استان کرمان بیفتد که رضایت مقام معظم رهبری، تامین شود.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پنج ماموریت شامل مقابله با تهدید سخت، نیمه سخت - جنبه های اطلاعاتی و امنیتی - نرم، بسیج دهها میلیونی و عمق بخشی داخلی را دنبال می کند.
سردار غلامعلی ابوحمزه افزود: اخیرا مقام معظم رهبری مأموریت دیگری را نیز بر عهده سپاه گذاشتند و آن عمق بخشی خارجی است که سردار سلیمانی در آن ایفای نقش می کند.
وی تصریح کرد: نزدیک به یک میلیون بسیجی در استان کرمان در ۲۸۵ حوزه مقاومت و 2 هزار و ۶۷۲ پایگاه مقاومت فعالیت می کنند و نزدیک ۲۲ قشر را جذب کرده و آموزش داده ایم.
فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان گفت: سپاه ثارالله استان کرمان در منطقه سراوان تحت نظر قرارگاه جنوب شرق حدود 40 ماه است که انجام وظیفه می کند و آثار و برکات خوبی هم داشته است.
وی با اشاره به انتصاب جدید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان اظهار کرد: مقام معظم رهبری مسئولیت بزرگ و خطیری بر دوش شما گذاشته و امیدواریم زمینه ای فراهم شود که تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری در استان جاری و ساری شود‌.
هفته گذشته حجت الاسلام حسن علیمرادی سلیمانی به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید کرمان معرفی و از خدمات آیت الله سید یحیی جعفری نماینده سابق ولی فقیه در این استان تقدیر شد.
حجت الاسلام علمرادی حدود 16 سال امام جمعه کیش بوده است.
خبرنگار: داود رجبی بهجت ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7437/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.