به گزارش خبرنگار ایرنا ، فرمانده سپاه ناحیه بهشهر در این مراسم با بزرگداشت نام و یاد سردار علی ییلاقی و سرداران و شهدای این شهرستان و استان مازندران گفت : سردار ییلاقی الگوی تمام عیار صبر و برباری، اخلاص و تقوا برای همه ما و به خصوص نسل جدید جامعه است.
عابدین داغمه چی افزود : با توجه به تحمل رنج بیش از 30 ساله ناشی از بیماری و جانبازی، هیچ گاه خستگی به خود را نداد و در همه مراحل زندگی شکرگزار خداوند بود.
وی گفت : صبر و استقامت ایشان زبانزد خاص و عام بوده است و باید الگوی همه ما در زندگی فردی و اجتماعی باشد.
سردار علی ییلاقی از فرماندهان بهشهری لشکر 25 کربلا در دوران هشت سال دفاع مقدس و جانبار 70 درصد جنگ تحمیلی صبح روز چهارشنبه به همرزمان شهیدش پیوست.
این سردار بهشهری که در روزهای پایانی سال 61 و هنگامی که فرماندهی لشکر 25 کربلا را بر عهده داشت به درجه جانبازی نایل شد از آن زمان تاکنون با رنج و درد ناشی از زخم جنگ زندگی کرد.
سردار ییلاقی علاوه بر این که به مدت 2 سال هم رزم شهید چمران در جبهه های جنگ تحمیلی در غرب کشور بود ، سابقه همرزمی با شهیدان باکری ، همت و زین الدین را هم در کارنامه داشت .
پیکر پاک این سردار سرافراز فردا پنجشنبه از بیمارستان امام خمینی(ره) به سمت پارک ملت تشییع و در گلزار شهدای بهشت فاطمه بهشهر به خاک سپرده می شود.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.