به گزارش ایرنا، محمدرضا احمدی چهارشنبه شب در مراسم تجلیل از فرزندان شاهد و خانواده های شهدای شهرداری مراغه اظهار کرد: عزت و بزرگداشت خانواده معظم شهدا مختص دفاع مقدس نیست بلکه در تمام دوران شهدا و یادگاران آنها برای ملت ایران قابل احترام هستند چرا که سربلندی و امنیتی که امروز داریم مرهون خون پاک شهدا و فداکاری های خانواده های آنهاست.
وی به نقش تاثیر گذار فرزندان شهدا در جامعه امروزی اشاره کرد و افزود : فرزندان شهدا باید با استقامت و کار و تلاش راه پدران خود را ادامه دهند و برای عمران و آبادانی کشور وارد عرصه شوند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه نیز گفت: امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی را مدیون رشادت ها و از خود گذشتگی های مادران و خانواده هایی هستیم که با فرزندان خود را در راه دفاع از انقلاب و نظام فدا کردند.
حجت الاسلام رحیم علی طالعی افزود: با وحدت و همدلی مردم و مسئولان نظام و نیز با اتحاد نسل انقلابی و نسل چهارم انقلاب می توانیم به قله های پیشرفت و تعالی دست یابیم و از آرمان های انقلاب و افکار آزادی خواه اسلام و جهان بشریت دفاع کنیم.
وی ادامه داد : اگر آگاه نباشیم جریان هشت سال جنگ تحمیلی و عاشورایی دیگر تکرار خواهد شد و باید با اتکا به توان نیروهای داخلی و جوانان ایران اسلامی در مقابل جریانات نفوذی مقابله کنیم.
حجت الاسلام طالعی افزود: هشت سال دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان اسلام در آن هشت سال نشانگر قدرت و اقتدار ایران اسلامی است و باید در عرصه های گوناگون و به خصوص در عرصه اقتصادی و مبارزه با تحریم ها با انسجام و وحدت ملی در مقابل دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایستادگی کنیم.
در این مراسم از فرزندان معظم شهدای شهرداری مراغه و خانواده های آنها تجلیل و قدردانی شد.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار**عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.