سرهنگ رضا محمدرضایی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر جیرفت در زمینه مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، رصد محورهای مواصلاتی این شهرستان را به صورت شبانه روزی در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پلیس حین کنترل خودروهای عبوری در محور جیرفت - ساردوییه به 2 دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک شدند و دستور ایست دادند.
وی ادامه داد:راننده یکی از خودروها با بی اعتنایی به ایست پلیس اقدام به فرار کرد که با هوشیاری ماموران، خودرو متوقف د و متهم با استفاده از موقعیت ست گذر و کوهستانی منطقه در باغات دهستان دلفارد متواری شد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: پس از انتقال خودروها به پارکینگ و در بازرسی تخصصی از این خودروها 260 کیلوگرم حشیش کشف شد.
وی افزود: تحقیقات در زمینه دستگیری متهم فراری ادامه دارد و در این عملیات پلیسی 2 دستگاه خودرو توقیف و 2 متهم دستگیر شدند.
سرهنگ محمدرضایی اظهار کرد: اقدامات مقابله ای با پدیده شوم مواد مخدر به صورت همه جانبه و قاطعانه انجام می شود از این رو شهروندان هرگونه فعالیت غیرقانونی و موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی اعلام کنند.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.