به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ شاهپور بهرامی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حین گشت زنی در یکی از خیابان های حاشیه شهر به یک دستگاه خودرو وانت پیکان مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست داده شد که وی با بی توجهی به دستور پلیس اقدام به فرار کرد.
وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و مراقبت، خودرو وارد منزلی شد که در آن از قبل باز بود و با هماهنگی مقام قضایی محل مورد نظر محاصره و طی بازرسی از منزل و خودرو، 324 کیلوگرم تریاک کشف، یک دستگاه خودرو توقیف و 2 نفر متهم در این رابطه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج در تشریح عملیات دوم گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر حین کنترل خودروهای عبوری در ورودی شهر به یک دستگاه پژو 405 مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.
وی اظهار کرد: راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست ماموران قصد فرار داشت که با سرعت عمل ماموران انتظامی روبرو شد و به ناچار خودرو متوقف و در بازرسی از این خودرو 253 کیلوگرم تریاک کشف و یک نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر شد.
سرهنگ بهرامی گفت: در این 2 عملیات جداگانه پلیسی 577 کیلوگرم تریاک کشف، سه نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و 2 دستگاه خودرو توقیف شد.
وی خاطرنشان کرد: مواد مخدر کشف شده به همراه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج افزود: عبور مواد مخدر از این شهرستان تبعات فرهنگی، اقتصادی و امنیتی فراوانی را به مردم این منطقه تحمیل کرده است، از این رو با تمام توان با این پدیده شوم مبارزه خواهیم کرد.
دریافت کننده: حامد سالاری ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7420/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.