سرهنگ حسین مصطفایی روز چهارشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان از فعالیت یک قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر مطلع و موضوع را به منظور شناسایی و دستگیری در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران انتظامی روز گذشته /سه شنبه/ متهم به قاچاق مواد مخدر را در حال تردد با یک دستگاه خودروی سواری پراید مشاهده کرده و پس از توقف و در بازرسی از خودرو، موفق به کشف و ضبط 2 هزار و 490 عدد قرص ترامادول شدند.
مصطفایی اظهار کرد: در ادامه تحقیقات به عمل آمده، ماموران انتظامی موفق شدند از مغازه متهم دستگیر شده یک هزار و 344عدد قرص ترامادول، دیگر نیز به دست آورند.
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده بر مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر ماموران پلیس با قاچاقچیان مواد افیونی، اشاره کرد و گفت: سوداگران مرگ سلامت جامعه را هدف قرار داده اند و به حتم پلیس بدون هیچ اغماضی با این افراد برخورد خواهد کرد.
وی از عموم مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت های قاچاقچیان مواد مخدر، موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا اقدمات لازم توسط نیروی انتظامی صورت گیرد.
به گزارش ایرنا، از ترامادول می‌توان با نام اعتیاد خاموش یاد کرد که در روزهای نخست مصرف به ظاهر علایم اعتیاد را نشان نمی‌دهد اما با گذشت زمان وابستگی و اعتیاد در مصرف ‌کننده ایجاد می‌کند.
قرص ترامادول فقط و فقط به عنوان مسکن و باید با نظر پزشک مصرف شود و تمام موارد استفاده دیگر از ترامادول سوء مصرف تلقی شده و می‌ تواند عواقب جبران ‌ناپذیری را به همراه داشته باشد.
ترامادول یک داروی مسکن شبه مخدر و اعتیادآور بوده و برخلاف تصور مردم، این دارو حالت سرخوشی ایجاد نمی کند اما برخی افراد، ناآگاهانه یا به توصیه افراد ناآگاه به مصرف آن روی می آورند و با مصرف افراطی به آن اعتیاد شدید پیدا می کنند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.