به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه شهر رفسنجان ضمن تبریک به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت به عنوان یک افتخار و غرور برای ملت های مسلمان بیان کرد: چه خونها ریخته شد و چه گرفتاریهایی برای مردم مسلمان به وجود آوردند و سرانجام ریشه و عمر 6 ساله این تفکر ننگین از منطقه برچیده شد.
وی اظهار کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی که همه باید مواظب ترفندهای دشمن باشند تا توطئه ای دیگر به راه نیندازد لذا هوشمندی همگان بویژه رزمندگان مقاومت را می طلبد.
وی یاد شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و افزود: این افراد برای دفاع از کیان اسلام جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و این براندازی داعش و عظمت و پیروزی را برای امت های مسلمان به ارمغان آوردند.
وی با بیان اینکه داعش خوی حیوانی و درندگی داشت و مسلمان و غیرمسلمان نمی شناخت اظهار کرد: با ورود سردار حاج قاسم سلیمانی به عراق و سوریه و هدایت رزمندگان و نیروهای مقاومت بخش اعظمی از این 2 کشور از چنگال داعش ملعون بیرون آمد زیرا داعش خطر بزرگی برای اسلام، منطقه و بشریت بود.
حجت الاسلام رمضانی پور ادامه داد: آمریکا و عربستان سعودی هیچ کمکی برای براندازی داعش نکردند بلکه از لحاظ مهمات و تسلیحات نظامی داعش را تقویت می کردند.
امام جمعه رفسنجان ضمن اشاره به تشکیل بسیج توسط امام خمینی (ره) در سال 1358 گفت: بسیج در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی با هدف بازسازی و سازندگی و کمک به قشر محرومان و مستضعفان تشکیل شد و در دوران دفاع مقدس حضور درخشان خود را نشان داد.
وی بیان کرد: بسیج امروز به عنوان یک نهاد قدرتمند و کارآمد است و امروز نیز برای ایجاد اشتغال و رفع مشکلات معیشتی گامهای موثری برمی دارد و در روستاها به متقاضیان برای راه اندازی شغل تسهیلات ارائه می دهد تا مردم نیازمند به خودکفایی برسند و عزت و شرف آنها حفظ شود.
حجت الاسلام رمضانی پور خاطرنشان کرد: مسئولان باید برای ایجاد شغل موانع را که شامل واگذاری زمین، مجوزهای محیط زیست و آب و برق و غیره است برطرف سازند.
وی اظهار کرد: مردم نیز برای ایجاد شغل مناسب در قالب کارگاههای کوچک و کشت های جایگزین پسته از جمله زعفران اقدام کنند تا از تسهیلات دولتی بهره مند شوند.
امام جمعه رفسنجان به موضوع کم آبی در منطقه اشاره کرد و گفت: حفر چاه کشاورزی در منطقه کشکوییه نباید انجام می شود.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7433/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.