به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضاسعادت فر در خطبه های نماز جمعه این هفته جیرفت افزود: آمریکا هیچ زمانی قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود لذا تاریخ این کشور گواهی در این زمینه می باشد.
وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند من به مذاکره با آمریکا خوش بین نیستیم و این سخن رهبری به دلیل سابقه این کشور است.
وی اظهار کرد: بدعهدی آمریکا در زمینه بر جام برای همه ملت ایران با هر گرایش فکری ثابت شد چرا که ایران پایبندی خود را نشان داد و آمریکا پایبندنبودن خود را ثابت کرد.
امام جمعه جیرفت بیان کرد: آمریکا و استکبار جهانی امروز دنبال نفوذ و تفرقه در بین ملت و مسئولان ایران اسلامی هستند لذا همه مردم و مسئولان هوشیار باشند تا در نقشه دشمن گرفتار نشوند.
وی ادامه داد: نباید مشکلات را فرصتی برای حضور دشمنان و زمینه ایجاد تفرقه کنیم بلکه با اتحاد مشکلات را برطرف کنیم.
وی خاطرنشان کرد: آمریکا با ایجاد تحریم ها دنبال ضعیف کردن ایران اسلامی است غافل از اینکه ایران اسلامی هر روز قویتر از گذشته می شود.
حجت الاسلام سعادت فر به خصوصیات استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی با خوی استکباری خود دنبال منفعت و پیشبرد اهداف خود می باشد.
وی افزود: یکی از خصایص استکبار جهانی نژاد پرستی است لذا خود را از نژادهای دیگر برتر می داند که این نشان از خوی استکباری می باشد.
وی ادامه داد: استکبار جهانی خود را مدافع حقوق بشر می داند ولی در عمل خلاف این مساله ثابت شده است چرا که امروز در یمن و میانمار حقوق بشر زیرپاگذاشته شده است و مدعیان حقوق بشری ساکت هستند.
امام جمعه جیرفت به راهپیمایی 13 آبان ماه اشاره کرد و گفت: همه مردم و مسئولان با اتحاد و همدلی در این راهپیمایی شرکت می کنند و با شعارهای خود اتحاد و انزجار خود را از دشمن فریاد می زنند.
وی افزود: مردم با حضور حماسی خود باردیگر زمینه یاس دشمنان را فراهم کنند.
وی ادامه داد: با حضور حماسی و شعار مرگ بر آمریکا در راهپیمای 13 آبان ماه اتحاد و همدلی را به رخ جهانیان می کشیم.
حجت الاسلام سعادت فر همچنین درگذشت پدر حاج قاسم سلیمانی را به این سردار رشید اسلام و مردم ایران اسلامی تسلیت گفت.
خبرنگار :هادی شفیعی مجاز** انتشار: بهنام احمدی *
7450/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.