به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه شهر ابهر با بیان اینکه ایستادگی جمهوری اسلامی ایران مظهر عدالت خواهی امیرالمومنین(ع) است، افزود: وظیفه همه ما است که این الگو را هر چه بیش تر به نمونه اصلی خود نزدیک و شبیه کنیم و در داخل کشور شعار عدالت و دین داری را جدی بگیریم.
وی اظهار کرد: راه امیرالمونین(ع) است که می تواند ما را برای رسیدن به آرمان ها و آرزوهای بلند ملت ایران کمک کند.
امام جمعه ابهر در ادامه به فرارسیدن 13 آبان اشاره کرد و یادآور شد: در آستانه سیزدهم آبان، روز ملی مرگ بر آمریکا و در آستانه فرا رسیدن زمان اجرا و عملیاتی شدن قانون ظالمانه (کاتسا) که از آن به مادر تحریمها یاد می‏شود، هنوز تکلیف برجام نامشخص و در هاله‏ ای از ابهام و اما و اگرها و گرفتار نقض‏ های پی ‏درپی به‏ ویژه توسط آمریکاست که زمزمه برجام های موشکی و حقوق بشری از ناحیه اهالی جبهه استکبار به گوش می ‏رسد.
وی تصریح کرد: ملت شریف به ‏ویژه جوانان غیور و انقلابی کشورمان در روز 13 آبان، پاسخ قاطع و دندان ‏شکنی به آمریکا و اروپا و رژیم غاصب صهیونیستی در این ‏رابطه خواهد داد.
وی خاطرنشان کرد: آنچه این روزها از ناحیه اراجیف و تهدیدات آمریکا علیه ملت ایران جریان دارد اگرچه نگران‏ کننده و ظالمانه است اما از جهتی برای فرزندان این سرزمین، آرزویی دیرینه بوده است که روزی در میدان نبرد با جبهه کفر و شرک، به‏ جای مواجهه با عوامل دست چندم استکبار، به‏ طور مستقیم پنجه در پنجه سرخط های اصلی فساد و تباهی و عوامل فتنه و ناامنی در دنیا یعنی آمریکا و غده سرطانی جهان اسلام، رژیم صهیونیستی بیندازند.
امام جمعه ابهر بیان کرد: این نوع چالش برای کشور یک سرمایه است چرا که بزرگترین چالش در تاریخ همان کربلا است اما همین چالش پرسودترین چالش است و بقاء مکتب متوقف به کربلاست.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.