به گزارش ایرنا ،حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر در خطبه‌های نمازجمعه این هفته جیرفت افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران به دلیل مسائل هسته ای نیست بلکه ملت ایران به خواسته‌های آمریکا نه گفته اند.
وی ادامه داد: معظم له فرمودند :آمریکا علیه ما هیچ غلطی نمی‌تواند بکند از این رو آمریکا با موجودیت جمهوری اسلامی و با نفوذ و اقتدار ایران مخالف است.
وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها هر زمان یک نوع دشمنی دارند، تصریح کرد: امروز استراتژی آمریکا در مقابل ایران بازی ترس و امتیاز است یعنی می‌خواهند با تهدید و ترس از ایران امتیاز بگیرند.
امام جمعه جیرفت ترامپ را به معنای واقعی دیوانه دانست و گفت: در مساله خاص برجام ترامپ یک تاجر باهوش است، زیرا تاکنون اقداماتی انجام داده که به نفع آمریکا بوده است از این رو همه باید هوشیار باشیم تا در نقشه دشمن گرفتار نشویم.
وی بیان کرد: در واقع ترامپ قصد پاره کردن برجام را ندارد بلکه با این حربه دنبال فراتر گذاشتن پای خود از گلیم هسته‌ای به حوزه‌های نظامی و موشکی ایران است.
وی ادامه داد: آمریکایی ها بدانند سخت در اشتباه هستند که فکر کنند می توانند به مسایل نظامی ایران دست پیدا کنند.
حجت الاسلام سعادت فر اظهار کرد: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولتمردان انقلابی به تبعیت از مقام معظم رهبری و حمایت قاطع امت حزب‌الله به احدی اجازه‌ای اندیشیدن به مذاکره در زمینه سناریو نظامی و موشکی نمی‌دهند.
وی خاطرنشان کرد: تاریخ کشور امریکا ماهیت واقعی این کشور و بدعهدی امریکا را به جهانیان ثابت کرده است از این رو امریکا در هیچ زمانی قابل اعتماد نیست.
امام جمعه جیرفت بیان کرد: امروز امت حزب‌الله ایران با درس‌آموزی در مکتب وحی‌گونه امام خمینی(ره) به خوبی به این باور رسیده‌اند که همه برد انقلاب اسلامی در استکبار ستیزی و در رأس آن مبازره با آمریکاست.
وی اظهار کرد: همه دنیا بداند به برکت خون هزاران هزار شهید همچون شهید حججی‌ها و سرداران مطیع محض رهبری همچون سید‌حسن نصرالله و حاج قاسم سلیمانی‌ها آمریکا شیر بی‌دندان است که به فضل الهی با نخستین اشتباه استراتژیکی خود در صورت تروریست معرفی کردن فرزندان سپاهی این مملکت به زباله دان تاریخ خواهد رفت.
وی افزود: امت حزب‌الله ایران تفکرات انقلاب‌گری به حق خود را از عاشورای حسینی گرفته‌ است و درس ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن و حفظ عزت جامعه اسلامی را به قیمت شهادت بجان می خرد.
وی ادامه داد: امروز مردم به برکت هوشیاری و بصیرتی که دارند، اجازه تنها ماندن ولی زمان خود و تکرار عاشورا را نمی‌دهند.
حجت الاسلام سعادت‌فر با اشاره به اینکه جامعه امروزی محتاج وحدت است، گفت: عامل وحدت توجه به وجود واقعی دشمن مشترک، شناخت دشمن و ایستادگی در مقابل دشمن است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به 24 مهرماه سالروز واقعه به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان توسط رژیم ستم‌شاهی، شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی، روزهای جهانی نابینایان، استاندارد و تربیت بدنی و ورزش پرداخت.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز** انتشار: بهنام احمدی *
7450/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.