حسین اسلامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تور با عنوان ولایت به صورت مسیر دور در شهرستان بم، 2 مرحله در کرمان، مسیر رفسنجان به شهربابک و شهربابک به سیرجان برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: این تور در پنج مرحله برگزار می شود و در پایان به برندگان جوایزی نقدی اهدا می شود.
رئیس هیات دوچرخه سواری استان کرمان به حضور 14 تیم خارجی در این مسابقات اشاره کرد و افزود: هم اکنون هفت تیم خارجی توسط فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی برای این دوره از مسابقات تایید شده اند و نام این تیم ها متعاقبا اعلام خواهد شد.
اسلامی تصریح کرد: ایران پس از کره جنوبی در برگزاری تورهای دوچرخه سواری در آسیا پیشرو است.
وی گفت: باید فرهنگ دوچرخه سواری در کرمان پیاده سازی شود زیرا تور کرمان سرآمد تمامی رشته های ورزشی در استان است و قدمتی 31 ساله دارد.
رئیس هیات دوچرخه سواری استان کرمان بیان کرد: امیدواریم برگزاری مجدد تور دوچرخه سواری کرمان پس از وقفه هشت ساله نوید فرهنگ دوچرخه سواری در جامعه باشد.
وی اضافه کرد: برای فرهنگ سازی در جامعه همایش بزرگ دوچرخه سواری در هفته نیروی انتظامی و برابر با روز پنجشنبه از مقابل پلیس راهنمایی و رانندگی آغاز و تا پردیسان قائم کرمان ادامه دارد.
اسلامی افزود: 28 مهرماه نیز به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقاتی در سطح آموزشی، با هدف استعدادیابی رده های سنی پایه با همکاری آموزش و پرورش استان کرمان برگزار می شود.
تیم کرمان امسال نایب قهرمان مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در رده سنی جوانان و نایب قهرمانی نوجوانان را دارد.
این تور با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری استان در کرمان برگزار می شود.
خبرنگار: حامد سالاری**انتشار : بهنام احمدی *
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.