با برگزاری مجمع انتخاباتی در اردبیل بابک نخستین روحی به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت بدمینتون استان اردبیل انتخاب شد.   به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، در این مجمع انتخاباتی که در سالن رضازاده اردبیل برگزار شد در مجموع، نخستین روحی با کسب 15 رای توانست مسئولیت تصدی این پست را در اردبیل به عهده گیرد.   مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در این مراسم با اشاره به اینکه در همه ورزش ها در استان ابعاد قهرمانی آن نیز مورد توجه قرار گیرد اظهار کرد: هیئت بدمینتون استان اردبیل باید علاوه بر استعدادیابی تمرکز خود را برای پرورش قهرمانان این رشته ورزشی در استان معطوف کند. 
ایوب بهتاج داشتن برنامه ریزی های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت را در ارتقای ورزش استان بسیار مهم اعلام کرد و گفت: یکی از ضعف های موجود در ورزش استان نبود برنامه ریزی های کلان است که سبب وارد شدن آسیب به رشته های ورزشی در استان شده است. 
وی با انتقاد از اینکه در بحث قهرمانی در بسیاری از رشته ها یک عقب ماندگی را شاهد هستیم بیان کرد: صرف توجه به کمیت و افزایش آماری برای ما قابل قبول نیست و توجه به بعد قهرمانی در رشته های ورزشی در اردبیل نباید به فراموشی سپرده شود. 
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل موازی کاری در ورزش را یکی دیگر از آسیب های موجود اعلام و خاطرنشان کرد: توسعه کمی و کیفی و ورود به ورزش قهرمانی باید سرلوحه کار روسای هیئت های ورزشی در اردبیل قرار گیرد و در کنار آن توجه به ارتقای سطح کیفی مربیان در تمام رشته ها به ویژه رشته بدمینتون که یکی از رشته های جذاب ورزشی است مورد توجه اساسی قرار گیرد. 
بهتاج با اشاره به اینکه باید مربیان توانمند و آموزش دیده از نظر فنی در رشته بدمینتون در اردبیل آموزش و پرورش داده شوند تصریح کرد: ارتقای دانش فنی مربیان و به روز کردن اطلاعات آنان در چند رشته ورزشی یکی از پروسه های موفقی بود که اداره ورزش و جوانان استان اردبیل به خوبی توانست آنها را انجام دهد. 
وی یادآور شد: در رشته کاراته بانوان با انعقاد قرارداد با سرمربی تیم ملی امید در اردبیل وارد کار شدیم و توانستیم در این رشته ورزشی در استان تحولی اساسی ایجاد کنیم. 
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل شهرستان های خلخال و کوثر را در رشته ورزشی بدمینتون از شهرستان های موفق خواند و اظهار داشت: توسعه کیفی رشته بدمینتون در استان از خواسته های اساسی ما از رئیس جدید هئیت است که امیدواریم با تلاش مجدانه به این خواسته اساسی و به جا در استان جامه عمل بپوشاند. 
بهتاج از مسئولان هیئت بدمینتون استان اردبیل خواست؛ با همکاری گسترده با آموزش و پرورش استان، دانشگاه ها و ادارات از بحث استعدادیابی و توجه به ابعاد قهرمانی این رشته ورزشی غافل نشوند. 
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به کمبود فضاهای ورزشی به ویژه در رشته بدمینتون در اردبیل تصریح کرد: متاسفانه برای این رشته همه ما ورزشگاه تختی اردبیل را نشانه رفته ایم اما در همه نقاط اردبیل می توانیم با استعدادیابی و ایجاد مکان های مناسب جوانان و نوجوانان را به سمت این رشته ورزشی پرطرفدار سوق دهیم.   در ادامه این مراسم رئیس جدید هیئت بدمینتون استان اردبیل نیز در سخنانی اظهار امیدواری کرد؛ با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اعتلای این رشته ورزشی در استان کلید بخورد.  بابک نخستین روحی برای همکاری گسترده با آموزش و پرورش و دانشگاه ها و ادارات در راستای استعدادیابی و توسعه رشته بدمینتون اعلام آمادگی کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.