به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، مصطفی آیت اللهی موسوی در کارگروه زیربنایی استان کرمان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن این هفته با ماه محرم با تاکید بر اینکه احداث دهکده امید نیازمند روحیه جهادی است گفت: برای تحقق این امر باید از فعالیت های جزیره ای اجتناب شود.
وی با تاکید بر این که احداث دهکده امید نیازمند روحیه جهادی است گفت: در این راستا باید در راستای هدفی واحد حرکت و از فعالیت های جزیره ای اجتناب کرد تا شاهد تقویت بخش عمرانی و جلوگیری از هدر رفتن استعدادها باشیم.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان از منطقه پیرخوشاب به عنوان محروم ترین منطقه جنوب استان یاد کرد و گفت: برای محرومیت زدایی از روستاهای شهرستان رودبارجنوب و احداث دهکده امید، همه مسئولان باید دست به دست هم دهند تا شاهد رفع محرومیت از این منطقه باشیم.
موسوی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی و مُهر تایید ایشان بر اقدامات توسعه ای استاندار کرمان در شهرستان قلعه گنج افزود در جلسات مکرری که برگزار شده احداث دهکده امید و اجرای طرح تجمیع روستایی در 24 روستای شهرستان رودبار جنوب مد نظر قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها، حماسه آفرینی ها، ایثار و شجاعت های دلیرانه ملت ایران و فرزندان برومند این سرزمین در دوران هشت ساله ای است که ملت سرافراز ما در برابر تجاوز همه جانبه استکبار جهانی ایستاد.
طرح جانمایی دهکده امید نیز در نشست زیربنایی استان کرمان با موافقت اعضاء مصوب شد.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.