سرهنگ محرم بنیادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری تنها راه نجات اقتصاد کشور است و ظرفیت‌ های خالی فراوانی در کشور وجود دارد که اشتغال آفرینی در آن ممکن است و کشور با توجه به این ظرفیت ‌ها به پویایی و تولید ثروت می‌ رسد.
او گفت: 40 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در نیر ارائه شده که این تسهیلات توانسته زمینه اشتغال 200 نفر به طور مستقیم و 300 نفر به طور غیرمستقیم را فراهم کند.
وی از جمله طرح‌ های اجرا شده را طرح‌ های دامپروری، زنبورداری، پرورش قارچ، صنایع تبدیلی، گیاهان دارویی، پرورش مرغ بومی و صنایع دستی دانست.
وی افزود: در چهار سال گذشته اقدامات ویژه ‌ای در این شهرستان توسط سپاه برای محرومیت‌ زدایی مناطق محروم در دستور کار قرار داده شده که به بسیاری از اهداف خود در ارتباط با اشتغال ‌زایی مناسب برای افراد جویای کار و اجرای پروژه‌های عمرانی دست یابیم.
وی افزود: طرح های اجرایی بسیج سازندگی با هدف حمایت و توسعه تولید محلی و اشتغال زایی، تشویق مردم در تولید محصولات خانگی و خودکفایی خانوارهای روستایی توسط بسیج سازندگی حوزه مقاومت نیر در حال اجرا است.
فرمانده سپاه ناحیه نیر گفت: 25 عدد کیف مدرسه به همراه لوازم تحریر کامل بین دانش آموزان محروم روستایی شهرستان نیر توزیع شد.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: شهرام اصالت نیری ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.