قربانعلی سعادت روز پنجشنبه در مراسم غبار روبی مزار شهدا در نخستین روز هفته دولت افزود: استکبار جهانی و گروه تروریستی داعش همگی زاییده فکر و اندیشه صهیونیسم جهانی است که تمام این عوامل برای حفظ و گسترش تفکر صهیونیستی در جهان صورت می گیرد.
وی اظهار کرد: مدعیان حقوق بشر همان هایی هستند که قلب هایشان قفل شده و گوش و چشمشان کور، و تمام کارشان برای حفظ صهیونیسم است.
وی با اشاره به اینکه شهدا ضامن بقای انقلاب هستند، ادامه داد: شهدا برای دفاع از عزت، امنیت و اقتدار این کشور مجاهدت کردند و امروز وظیفه ماست که ادامه دهنده راه شهدا و انبیای الهی باشیم.
وی افزود: ایثارگری، شهادت و مقاومت شاخصه ویژه شهداست و باید ایثارگران و شهدا را همانند الگویی برای جوانان امروز معرفی کنیم زیرا این فرهنگ می‌تواند ضامن بقای انقلاب اسلامی باشد.
استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: شهدای مدافع حرم که برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) جان خودشان را فدا می کنند ادامه دهنده راه شهدای انقلاب هستند و باید قدردان ایثار آنان باشیم.
سعادت با اشاره به برنامه های هفته دولت در سال جاری گفت: بهره برداری از هفت هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی از اهم برنامه های ما در سال جاری است تا بتوانیم عملکرد مناسبی را در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال داشته باشیم.
به گزارش ایرنا در ادامه این مراسم مسئولان با حضور بر سر مزار شهیدان و نثار فاتحه، گلزار شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را گلباران کردند.
انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال 1360 و شهادت 2 یار دیرین امام (ره) و انقلاب و 2 اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولت مردان مردمی بودند که برای پاسداشت یاد آنان و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده که از دوم تا هشتم شهریور است.
8135/ 2093 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.