مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از تالیف و نگارش ۱۰۰ اثر از دفاع مقدس  برای  کنگره ۱۲ هزار شهید استان خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام محمد باقر کریمی در سومین جلسه کمیته تدوین و نشر کنگره ملی بزرگداشت ۱۲ هزار شهید استان که  صبح امروز در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد افزود: به منظور حمایت از ناشرین و مولفین در حوزه دفاع مقدس ۱۰۰ جلد کتاب از آثار دفاع مقدس در کنگره ۱۲ هزار شهید استان منتشر  می شود.

وی ادامه داد : تدوین آثار نویسندگان در حوزه کودک، تدوین کتب زرمندگان طلبه، برگزاری نمایشگاه های کتاب و نرم افزار های رسانه دیجیتال از دیگر اقدامات مورد نظر طی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید در این استان است.

حجت الاسلام کریمی با اشاره به برگزاری نمایشگاه های کتاب و نرم افزار های دیجیتال خاطر نشان کرد:  از ۲۰ شهریور ماه سال جاری  نمایشگاه بازی های رایانه ای و نرم افزار های رسانه و دیجیتال را به صورت ملی برگزار می شود.

وی ادامه داد: همچنین  نمایشگاه کتاب نیز در تاریخ ۴ و ۵ مهر آغاز می شود که  در هر دونمایشگاه غرفه ای را به آثار دفاع مقدس اختصاص داده می شود.

حجت الاسلام کریمی نقش دستگاه های دولتی را در برگزاری مطلوب این کنگره بسیار مهم دانسته واظهار کرد: بنیاد شهید، نیروی انتظامی، دانشگاه های پیام نور و آزاد، کانون پرورش فکری بخشی از سازمان های حامی و برگزار کننده در این کنگره هستند که امیدواریم با ایفای نقش بهتر و مطلوب بتوانیم کنگره ۱۲ هزار شهید استان را  در سطح ملی برگزار کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: فضاسازی شهر برای نصب المان و بنر های این کنگره از ۲۶ مرداد ماه سال جاری شروع به اجرا  می شود.

به گزارش ایسنا؛ گفتنی است کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی  آبان ماه سال جاری و با همکاری دستگاه های دولتی در سطح ملی برگزار می شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.