سرهنگ ماشاالله ملایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شب گذشته در پی کسب خبری مبنی بر وقوع حادثه منجر به فوت در حوالی بهشت زهرای روستای خاتون آباد، بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی و امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه خودرو وانت با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد و از جاده متخرف شده است.
وی تصریح کرد: راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده و راکب موتورسیکلت و سرنشین خودرو نیز مجروح و توسط عوامل امدادی جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.
ملایی خاطرنشان کرد: کارشناسان علت این حادثه را عدم توجه به جلو و بی احتیاطی راننده خودرو وانت اعلام کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: به دلیل پایین بودن استانداردهای ایمنی در برخی محورهای جنوب استان بی احتیاطی، رانندگی در حالت خواب آلودگی و سرعت بالا و غیر مجاز همواره حادثه ساز بوده و در صورت بروز حادثه توام با خسارات جبران ناپذیر مالی و جانی است که لازم است شهروندان هنگام رانندگی مراقبت بیشتری اعمال کنند.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: روح اله صائب*
7450/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.