به گزارش عصر پنجشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ احمد وکیل صادقی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی و برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف، از ابتدای امسال تاکنون 572دستگاه موتورسیکلت در شهرستان املش توقیف شده است.
وی علت توقیف این موتورسیکلت ها را تخطی از قوانین راهنمایی و رانندگی، ایجاد مزاحمت و در اختیار نداشتن مدارک قانونی ذکر و اضافه کرد:‌ ضمن توقیف این موتورسیکلت ها، راکبان آنها نسبت به رعایت قانون و مقررات توجیه شده اند.
فرمانده انتظامی املش بخش عظیمی از حوادث رانندگی استان را ناشی از بی دقتی و سهل انگاری راکبان موتورسیکلت دانست و خاطرنشان کرد:‌ عدم استفاده از تجهیزات ایمنی، در درجه اول جان خود راکبان موتورسیکلت را در معرض خطر قرار می دهد.
شهرستان املش در 70 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، ماموران انتظامی شهرستان فومن دست رد بر رشوه هفت میلیون ریالی متهم زدند.
سرهنگ وهاب محسن نژاد رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان در این ارتباط گفت: ماموران انتظامی کلانتری 14 ماسوله شهرستان فومن، در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، به راننده یک دستگاه خودرو پاترول مشکوک شده و آن را بازرسی کردند.
وی با اشاره به کشف مقداری مواد مخدر از نوع تریاک در این خودرو افزود: گروهبان یکم سعید فدائی با رشوه هفت میلیون ریالی متهم برای رهایی از بزه انتسابی مواجه شد که ضمن رد رشوه، مراتب را در حضور همکاران خود صورتجلسه کرد.
سرهنگ محسن نژاد با بیان اینکه متهم با صورتجلسه رد رشوه و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، از مردم خواست انتقاد، پیشنهاد ، تقدیر یا تشکر خود از عملکرد کارکنان ناجا را با سامانه 197 نظارت همگانی پلیس در میان بگذارند.
شهرستان فومن در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.