به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری کرمان در پیام علیرضا رزم حسینی آمده است: محضر حضرت آیت الله جعفری را از روزهای سخت مبارزات انقلابی با رژیم ستم شاهی درک کرده ام. مسجد حافظ و همراهی شهید بزرگوار شهید حسین یوسف الهی در آن پایگاه که سر منشاء مبارزات بر علیه رژیم ستم شاهی مردم کرمان بود، خاطرات من از روزهای اول مبارزات را شکل می دهند.
وی اظهار کرد: از آن روز تا اکنون کماکان به هوش و ذکاوت و روشن بینی حضرتش درود می فرستم. آیت الله جعفری در همه این سال ها بر مشی آزادگی، اعتدال و مردمی بودن پای فشرده و محور وحدت همه گروه ها و اقشار قرار داشته اند.
استاندار کرمان گفت: در سالهای اخیر البته بیشتر از محضرشان فیض برده ام و به شخصه وجود عزیزشان را کارگشای مشکلات و حضورشان را در وحدت و آرامش سیاسی اجتماعی استان بسیار راه گشا می دانم.
وی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر مکررا از ایشان درخواست کردم که از استعفا منصرف شوند و در پاسخ به موضوع کبر سن و مشکلات جسمی که اذعان می کنند، مهمترین کارکرد حضور ایشان را ایجاد وحدت در بین سلایق مختلف نام برده ام.
رزم حسینی افزود: گرچه حضرت آیت الله جعفری استعفا خود را تنظیم و ارسال کرده اند ولی فرهیختگان استان و دلسوزان انقلاب، رزمندگان، خانواده شهدا و ... برآنند تا ایشان را منصرف کنند.
وی بیان کرد: از خداوند متعال طول عمر با برکت همه علمای اسلام به ویژه حضرت آیت الله جعفری را خواستارم.
آیت الله سید یحیی جعفری از سال های آغازین پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نماینده ولی فقیه در استان و امامت جمعه کرمان را بر عهده داشته و از روز گذشته (سه شنبه) اخباری مبنی بر استعفای وی در فضای مجازی و سایت های خبری منتشر شده است.
خبرنگار و انتشاردهنده: رسول محمدحسنی
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.