به گزارش خبرنگار ایرنا ، نماینده ولی فقیه در استان مازندران در این مراسم معنوی گفت : گذشته چراغ راه آینده است مازندران دیار علویان است از همان ابتدا نیاکان ما انتخاب احسن داشتند و نقطه آغاز تشیع در این منطقه از بلاد کجور بوده است.
آیت الله نورالله طبرسی افزود : افتخار این منطقه این است که علاوه بر آغاز تشیع ، مردان بزرگی که افتخار افرین بودند در این منطقه می زیستند.
وی خاطر نشان کرد : شهید عمادالدین کریمی شخصیتی برجسته ، متدین و فاضل بود که در این منطقه می زیست و باعث افتخار مردم این دیار است.
طبرسی خاطر نشان کرد : شهدا آزادانه و شجاعانه علاوه بر مبارزه با ظلم و ستمگر در راه ولایت و دین اسلام جانفشانی کردند.
وی گفت : پیام شهدا این است که ما نمی گذاریم رهبر ما تنها بماند و غدیر و عاشورا تکرار شود.
امام جمعه ساری با اشاره به شرایط منطقه ای گفت : در حال حاضر حفظ وحدت یکی از مسائل مهم کشور است و همه ما خصوصا ملت و دولت باید با وحدت حول محور رهبری انقلاب اسلامی در برابر بیگانیگان ایستادگی کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران همچنین یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و تمامی شهدای دفاع مقدس را گرامیداشت .
شهید عماد الدین کریمی در قریه کشکک بخش کجور از توابع شهرستان نوشهر به دنیا آمد . وی نقش مهمی در مبارزات سیاسی داشته و چندین بار به دلیل سخنرانی هایی علیه رزیم ستمشاهی در مجامع مختلف توسط ساواک به ایشان تذکر داده شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در جریان انتخابات به عنوان نماینده مردم نوشهر و چالوس به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
وی سرانجام در هفتم تیر سال 60 در جریان بمبگذاری منافقین کوردل دردفتر حزب جمهوری اسلامی در کنار شهید دکتر بهشتی و یارانش به شهادت رسید.
خبرنگار : سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1602/1295/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.