به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد قاسمی زاده در خطبه های نمازجمعه کرمان افزود: یکی از تحولات مهم سیاسی در حوزه داخلی کشور، موضوع دولت و تشکیل کابینه جدید در دولت دوازدهم است.
وی خاطرنشان کرد: آنچه در ادوار گذشته بوده نشان می دهد همه کسانی که وارد عرصه خدمتگزاری می شوند مشتاق ارائه خدمت خوب به مردم هستند و هیچکس را نمی توان به سوء نیت محکوم کرد، اما نیاز امروز جامعه ما انتخاب وزیرانی با روحیه جهادی و انقلابی است که بتوانند با تمام انرژی برای رفع مشکلات و گرفتاری های مردم تلاش کنند.
وی با اشاره به اینکه رئیس جمهوری در روزهای انتخابات قول داد هر سال 900 هزار شغل در کشور ایجاد شود تصریح کرد: رقم زدن این اتفاق بزرگ به طور قطع به حضور مدیرانی با روحیه جهادی و انقلابی نیاز دارد و همفکری و مشورت و تعامل باید در بین تمام ارکان دولت وجود داشته باشد.
حجت الاسلام قاسمی زاده همچنین با اشاره به آزادسازی موصل اظهار کرد: مردم مسلمان و شیعیان بیش از سه سال سختی و زجر کشیدند تا از ظلم تکفیری ها خلاص شدند و این پیروزی نتیجه مقاومت نیروهای نظامی، مردم و فتوای علما بود.
وی اضافه کرد: امروز برای ما سند افتخار است که در سایه انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی، نیروهایی تربیت شده اند که می توانند ابتکار و خلاقیت هایی نشان دهند که چشم تمام دنیا را خیره کنند و حاج قاسم سلیمانی عزیز در این میان افتخار نظام جمهوری اسلامی است.
وی ادامه داد: مطمئن هستم آن ابتکارات و نقشه هایی که ایشان در مبارزات پیاده کرد در تاریخ جنگ های دنیا به عنوان برگ زرینی برای فرماندهان ما ثبت خواهد شد.
امام جمعه موقت کرمان اظهار کرد: متاسفانه امروز اوضاع اسفباری در پرتو سیاست های غلط حکام سعودی در کشورهای حوزه خلیج فارس به وجود آمده و مشاهده می کنیم که در کشور یمن و بحرین چه جنایت هایی انجام می دهند.
وی بیان کرد: وقتی سیاستمدار سعودی می گوید باید جنگ را به داخل ایران بکشانیم باید بدانیم که اینها اولین باری نیست که از این حرفها می زنند بلکه سالها توطئه کردند و نقشه کشیدند و امروز آن را به زبان جاری می کنند.
حجت الاسلام قاسمی زاده بیان کرد: در تنشی که برای قطر رقم زدند کاری کردند که سرمایه گذاران مجبور شوند پول های خود را بردارند و به کشورهای غربی و اروپایی فرار کنند.
وی با بیان اینکه آمریکایی ها باجگیر دنیا هستند اظهار کرد: وقتی که قطر اعلام کرد حاضریم از شما اسلحه بخریم بلافاصله در مقابل قطر نرمش نشان دادند و گفتند مشکل شما را حل خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: امیدواریم ریشه وهابیت و تکفیری ها در سراسر دنیا خشک شود.
امام جمعه موقت کرمان همچنین به روز بهزیستی و تامین اجتماعی اشاره و عنوان کرد: در حوزه بیماری های خاص، واقعا خدمات قابل توجهی صورت گرفته اما به دلیل گرفتاری های متعدد این اقدامات کافی نیست و باید مردم را آموزش دهیم تا درگیر چنین گرفتاری هایی نشوند.
وی ادامه داد: هنوز می بینیم برخی از مردم توجه نمی کنند و گاهی یک خانواده تا پنج فرزند معلول دارد.
وی همچنین با اشاره به 26 تیرماه سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان گفت: از زحمات این نهاد ارزشمند در راستای نظارت بر انتخابات قدردانی می کنیم.
خبرنگار: کمیل بهشتیان ** انتشاردهنده: نجمه حسنی
7429/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.