به گزارش ایرنا آیت الله سید یحیی جعفری روز یکشنبه در بازدید مسئولان سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: خبرنگاران با تقوا خبر را به گونه ای منتشر می کنند که خیلی تبعات منفی نداشته باشد.
وی اظهار کرد: رسانه ها می توانند خدمتگزار خوبی برای جامعه باشند و البته چنین است و همه ما وظیفه داریم رسانه ها را مد نظر قرار دهیم و اگر احتیاج به ارشاد و کمک دارند دریغ نکنیم.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: رسانه های مختلف نقش ویژه ای را در انتقال اخبار به جامعه بر عهده دارند و نظرات مختلف را مورد ارزیابی قرار می دهند و آن را به جامعه منتقل می کنند.
وی افزود: گاهی با عمل کردن رسانه ها به تکلیف خود در زمان مشخص ممکن است از یک حادثه ناگوار جلوگیری شود و اگر رسانه نبود مردم دچار اضطراب و نگرانی می شدند.
وی با بیان اینکه آنطور که باید به برخی از خبرنگاران کشور توجه نشده که البته دلایل مختلفی دارد به خبرنگاران و فعالان حوزه اطلاع رسانی توصیه کرد: تقوای الهی را در همه مسائل رعایت کنند زیرا تقوا مربوط به همه مردم است.

*معاون خبر ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی صدای نظام است
معاون خبری سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در نشست با امام جمعه کرمان گفت: سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه مرجع و رسانه رسمی وظیفه دارد در اقصی نقاط کشور و بیرون از مرزهای کشور صدای نظام باشد و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی دست بزن نظام است.
مهری رفعتی افزود: تولید محتوا طی چهار سال گذشته الگوی کاری خبرگزاری جمهوری اسلامی بوده و معتقدیم در عوامل ارتباطی علاوه بر اینکه یک فرستنده پیام هستیم در متن و محتوای پیام نیز باید خواسته و ایده نظام و دولت جمهوری اسلامی باشیم.
وی اظهار کرد: ایرنا پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است و درخواست های مردم را به گوش مسئولان و اقدامات انجام شده دولت را به گوش مردم برساند تا اهداف نظام پیاده شود.
ایرنا هم اکنون در 31 مرکز استان و 26 منطقه دفتر خبری دارد .
این رسانه همچنین در مهمترین شهرهای جهان نیز دفتر فعال دارد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی همچون داخل نقاط مختلف کشور دارای رابط خبری است در سایر نقاط جهان نیز هم رابط خبری دارد که اخبار را به گروه های خبری مختلف این سازمان مخابره می کنند.
در این نشست که با حضور امام جمعه ، معاون خبر سازمان و مدیرکل اخبار شهرستانهای ایرنا کشور برگزار شد بهنام احمدی بعنوان رئیس جدید ایرنا مرکز کرمان معرفی و از خدمات رسول محمد حسنی رئیس پیشین این رسانه در استان قدر دانی شد.
خبرنگار : نجمه حسنی ** انتشار : بهنام احمدی *
3029/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.