ماموستا سید احمد سجادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تبریک سال نو به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نام بسیار مبارک و میمونی است که با درایت و جهان بینی رهبر معظم انقلاب برای سال 96 انتخاب شد.
وی ادامه داد: بدون شک مسئولان نظام و دولت با تلاش و همت در راستای تحقق بخشی به شعار معظم له می توانند چرخه تولید داخلی را به حرکت درآورده و ضمن ایجاد اشتغال برای همه جوانان جویای کار زمینه ورود کالاها و اجناس ایرانی به بازارهای بین المللی را فراهم کنند.
امام جمعه سروآباد اضافه کرد: در سال جدید همه ملت ایران اسلامی باید دست در دست هم داده و تحقق شعار مقام معظم رهبری را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.
او افزود: در این برهه زمانی و حساس که دشمنان انقلاب با انواع تهدیدات و فشارها سعی در ضربه زدن به انقلاب اسلامی را دارند، عمل به فرامین و رهنمودهای معظم له بویژه در بخش اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال می تواند مشت سنگینی بر یاوه گویی های دشمنان باشد.
وی گفت: بحث تولید مقوله ای بسیار مهم و حیاتی است و هر کشوری که در این بخش موفق عمل کند، در عرصه بین الملی نیز موفق خواهد بود، بنابراین مسئولان نظام و دولت باید نسبت به این مقوله مهم و مدنظر معظم له توجه ویژه ای داشته باشند.
ماموستا سجادی با بیان اینکه معنویات زیادی در پیام مقام معظم رهبری نهفته است، اظهار کرد: رونق گرفتن تولید باعث ایجاد اشتغال و درآمد در جامعه خواهد شد و با شکوفایی این 2 مقوله فساد و بی بند وباری در جامعه کاهش خواهد یافت و این مهم یکی از موارد جزئی است که معظم له به آن اشراف کامل داشته اند.
وی در پایان ادامه داد: با داشتن اقتصاد قوی و تولید و اشتغال در جامعه می توانیم در برابر تهدیدات دشمنان و انواع تحریم ها و فشارهای غرب و شرق مقابله و ایستادگی کنیم و کشوری سربلند و آباد داشته باشیم.
به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر روز دوشنبه در زمان تحویل سال در پیامی به‌مناسبت آغاز سال 1396 هجری شمسی، با تبریک ولادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌ الله ‌علیها و عید نوروز به همه‌ هم میهنان و ایرانیان بویژه خانواده‌های معظم شهیدان و ایثارگران و با آرزوی سالی همراه با برکت، امنیت و رفاه برای مردم ایران و مسلمانان جهان، سال جدید را سال 'اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال' نامگذاری کردند.
شهرستان سروآباد در فاصله 90 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7354/6108
**خبرنگار:فرزاد آداک /**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.