به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قادر محمدی درخطبه های آخرین نماز جمعه سال 95 با اشاره به آغاز ثبت نام برای انتخابات پیش رو و ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات، گفت: درباره انتخابات دو مسأله مهم مطرح است که یکی اصل شرکت در انتخابات و دوم شناخت و تشخیص نامزدهای اصلح است.
وی ادامه داد فراوانی شرکت در انتخابات نشانه پشتوانه مردمی است که در پی آن سیاست مداران داخلی و خارجی به تحلیل و بررسی می پردازند، از این رو شرکت در انتخابات و دقت در نوع انتخاب دارای اولویت است.
خطیب جمعه چهارباغ ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان ساختند که‏ مبارزه با استکبار و اعتماد نداشتن به آن، مردم‏ گرایی و اعتماد به مردم، اعتماد به نفس ملی و عزت ملی، خودداری از گرایش به اشرافی ‏گری، دلسوزی برای طبقات ضعیف جامعه از خصوصیاتی است که حاکمان اسلامی باید به آن مزین باشند.
محمدی در ادامه بااشاره به توطئه های استکبار جهانی در سال های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: توطئه دشمن در اشکال مختلف به‏ ویژه نفوذ، فشار و تحریم، روز به‏ روز پیچیده ‏تر و خائنانه‏ تر می ‏شود و استکبار جهانی انسجام و قدرت ملی حول محور رهبری، محبوبیت ایران در صحنه جهانی و قدرت موشکی و دفاعی ایران را برنمی ‏تابد.
1535/6155خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.