به گزارش ایرنا محمدرضا فتوت روز پنجشنبه در همایش تجلیل از حامیان حقوق مصرف کنندگان استان کرمان افزود: معین های اقتصادی با انگیزه و احساس وظیفه در کنار دولت قرار گرفته اند و در مسیر توسعه تلاش می کنند.
وی با اشاره به اجرای ایده شهر نمونه اقتصاد مقاومتی در قلعه گنج اظهار کرد: 22 مجموعه از جمله گل گهر، مس و سایر شرکت های بزرگ در مسیر توسعه استان همکاری دارند.
وی گفت: تولید کننده ای که در شرایط کنونی با وضعیت موجود، تولید با کیفیت را انجام داده و حقوق مصرف کنندگان را رعایت می کند، کار دشواری را انجام می دهد و وظیفه ماست که از این واحدها حمایت و تقدیر کنیم.
معاون استاندار کرمان حمایت مناسب از تولید را حمایت از مصرف کننده دانست و افزود: دولت با همت خود در مسیر حمایت از تولید و مصرف کننده گام بر می دارد.
وی به فرهنگ غنی تولید در استان کرمان اشاره و بیان کرد: درباره رعایت حقوق مصرف کننده، تولید با کیفیت و رعایت حق الناس فرهنگ غنی داریم که امیدواریم با این فرهنگ امروز نیز در مسیر درست حرکت کنیم.
فتوت از همه تولیدکنندگان به عنوان واحدهای نمونه یاد کرد و گفت: تولیدات داخلی با کیفیت در واحدهای کوچک با پشتوانه فرهنگ غنی کشور در حوزه تولید انجام شده است.
در این آیین از 17 واحد برتر در زمینه رعایت حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در کرمان تجلیل شد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7440/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.