** شناسایی و انهدام باند بزرگ مشروبات الکلی خارجی در جیرفت
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: باند بزرگ مشروبات الکلی خارجی با همت مأموران پر تلاش پلیس اطلاعات این شهرستان شناسایی و کشف شد.
مجید رستمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق به دستگیری باند بزرگ توزیع مشروبات الکلی خارجی در جیرفت شدند.
وی بیان کرد: عاملان، مشروبات الکلی خارجی را از مرزهای غربی از جمله روسیه، فرانسه و اوکراین وارد کشور کرده بودند و قصد توزیع این محوله را در شهرستان‌ های جنوبی استان کرمان داشتند که به حول و قوه الهی تمام عوامل این باند دستگیر شدند.
وی ادامه داد: در این عملیات انواع مشروبات الکلی خارجی کشف و به همراه 2 خودرو متهمان توقیف شد.
** پایان مسابقات ورزشی جام رمضان در جیرفت
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت گفت: مسابقات ورزشی جام رمضان در چارچوب طرح تکریم رمضان با ورزش با شرکت 30 تیم فوتسال برگزاری شد.
سلحشور سالاری ادامه داد: این تیم ها در رشته فوتسال در 2 بخش آزاد و کارکنان دولت نام نویسی کردند که از این تعداد 10 تیم در بخش کارکنان دولت و 20 تیم در بخش آزاد با هم به رقابت پرداختند.
وی تصریح کرد: در پایان مسابقات فوتسال دسته های آزاد شهرستان جیرفت شامل تیم های شیشه سکوریت امیر افضلی، باشگاه قریشی و شادروان آرتا به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
وی ادامه داد: در بخش کارکنان ادارات نیز تیم های شهرداری جیرفت، بانک صادرات و حوزه قضایی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
سالاری گفت: در رشته طناب کشی اداره زندان، دانشگاه علوم پزشکی و اداره ورزش و جوانان جیرفت به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
وی افزود: در رشته مچ اندازی به ترتیب دانشگاه آزاد، زندان و مرکز بهداشت مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
وی ادامه داد: در رشته تیراندازی اداره زندان مقام های اول و دوم و اداره ورزش و جوانان رتبه سوم را کسب کردند همچنین در رشته دارت اداره ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد مقام های برتر را کسب کردند.
** شرور مسلح سابقه دار در کهنوج دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج از دستگیری شرور مسلح سابقه دار محله ماجان این شهرستان خبر داد.
سرهنگ شاهپور بهرامی افزود: از ابتدای سال جاری در زمینه برخورد با اراذل و اوباش شهرستان کهنوج اقدامات خوبی انجام شد و نتیجه این اقدامات دستگیری این شرور مسلح بود.
وی خاطرنشان کرد: این شرور مسلح چندین پرونده در زمینه ایجاد رعب و وحشت، تیراندازی ایذایی، اخاذی، اخلال در نظم و امنیت عمومی و مزاحمت داشته است که بعد از چندماه تلاش در چنگال قانون گرفتار شد.
وی بیان کرد: در زمان دستگیری این متهم، وی با سلاح سرد به ماموران انتظامی کهنوج حمله کرد که با اقدام سنجیده و رزمی ماموران، بلافاصله دستگیر شد.
وی بیان کرد: مردم در صورت مشاهده هر مورد مشکوکی مراتب را با پلیس 110 در میان بگذارند تا در امنیت منطقه سهیم باشیم.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7450/6003/ 3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.