به گزارش روز پنجشنبه ایرنا ، در این دور از مسابقات که با شرکت 12 نفر از تیراندازان راه یافته به مرحله پایانی در رده سنی نوجوانان و جوانان در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی پوریای ولی خلخال برگزار شد در رشته تفنگ بادی امیر مهدی عبداللهی ، رسول سلیمی و مهدی صفری به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و در رشته تیراندازی با تپانچه بادی احمد صفری ، سهند طاهری و امیراحمد منتخبی به ترتیب اول تا سوم شدند.
مسوول برگزاری مسابقات تیراندازی خلخال در حاشیه این مسابقات از فعالیت و حضور بیش از 100 ورزشکار در رشته های تفنگ و تپانچه بادی هیات تیراندازی این شهرستان در سال جاری خبرداد.
بهرام نقی زاده افزود: از آغاز فعالیت دوباره این رشته ورزشی در خلخال از بهمن سال گذشته تاکنون 6 دوره مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی در ماده تراپ و چهار دوره مسابقات تیراندازی به اهداف ثابت در رشته تفنگ و تپانچه بادی در 2 بخش خواهران و برادران برگزار شده است.
وی گفت: در این مدت 22 میلیون ریال جوایز نقدی به نفرات برتر این مسابقات از سوی مسوولان اهدا و هزینه تهیه جوایز و تامین تجهیزات تیراندازی مسابقات از سوی شهرداری ، اتاق اصناف و شرکت خدمات ورزش تیراندازی ورزشکار زوبین تهران تامین شده است.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.