علیرضا اثنی عشری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قطعا طرح چنین موضوعاتی عواقب خوبی در جامعه بدنبال نخواهد داشت .
کارشناس ارشد حقوق بین الملل با بیان اینکه همه ما قبول داریم که مملکت قانون، شورای نگهبان و مراجع قانونی دارد اظهار کرد: بستر قانونی برای برگزاری انتخابات فراهم بوده و انتخابات نیز در یک مجرای کاملا قانونی برگزار شده است.
وی تاکید کرد: لذا طرح مسائلی مانند رای حلال و حرام کاملا اشتباه و نادرست است.
دانشجوی دکترای حقوق بین الملل گفت: باید موارد بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد و اگر شکایتی هم باشد از طریق مراجع قانوی پیگیری شود نه اینکه در رسانه ها و مکان های عمومی مطرح شود.
به گزارش ایرنا برخی رسانه ها پنجشنبه هفته گذشته به نقل از آیت الله موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز بیان کردند: آقای رئیسی در انتخابات 16 میلیون رای حلال بدست آورد که این موضوع با واکنش هایی تندی مواجه گردید .
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز سپس در بیانیه ای خطاب به ملت ایران گفت: در جلسه ای جمله ای (درباره آرای حلال) گفتم که در فضای مجازی منعکس شد و هرکس تفسیری داشت که بعضا ناروا بود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه (29 اردیبهشت) با حضور چهار نامزد همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور برگزار شد و حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با کسب 23 میلیون و 549 هزار و 616 رای؛ به عنوان دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.
73 درصد واجدان شرایط رای دادن در استان کرمان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها شرکت کردند.
خبرنگار: نجمه حسنی ** انتشار دهنده: بهنام احمدی *
3029/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.