به گزارش ایرنا ، علیرضا رزم حسینی سه شنبه شب در آئین جشن گرامی داشت روز و هفته روابط عمومی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی در آن دیدار که چهار روز پیش از ارتحال ایشان انجام گرفت به نقش تعیین کننده مردم در سرنوشت کشور در آیات و روایات معصومین اشاره کردند.
به گفته رزم حسینی ، آیت الله هاشمی در آن جلسه فرمودند :ای کاش وقت جلسه اجازه می داد که براساس آیات قرآن ثابت کنم که مردم همه چیز هستند و رای مردم همه چیز است و مردم نقش اساسی در اداره امورشان را دارند.
استاندار کرمان افزود: این حرفی است که یک مفسر قرآن و قرآن پژوه می زند و لذا ما باید با درس گرفتن و تاسی از این بزرگان کمک کنیم که با شفاف سازی و اعتمادسازی زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات پیش رو طوری فراهم سازیم که یک انتخاب همراه با خرد جمعی انجام گیرد.
**انتخابی که با خردجمعی همراه باشد رهگشاست
رزم حسینی استاندار کرمان گفت : از آنجا که انجام انتخابات در حقیقت تعیین سرنوشت یک دوره چهارساله مردم و جامعه را رقم خواهد زد باید با مشارکت بالای مردمی بعنوان سرمایه اجتماعی انقلاب و نظام زمینه انتخابی را پدید آورد که با خردجمعی همراه باشد.
وی در این آیین تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات را بمنزله سرمایه اجتماعی منوط به تقویت این سرمایه از سوی روابط عمومی ها دانست و افزود: چه خوب است که روابط عمومی ها با صداقت و شفاف سازی امور در جهت تقویت سرمایه اجتماعی اقدام کنند و هدایت گر افکار عمومی برای یک انتخاب احسن و آگاهانه در انتخابات آتی باشند .
وی خطاب به روابط عمومی ها ،فعالان رسانه ای و نمایندگان احزاب استان اظهار داشت : برای برگزاری این انتخابات که تعیین کننده سرنوشت امروز جامعه ماست باید بدانیم که در طول سه دهه و اندی گذشته چه بسیار خونها داده شده و ایثارگری ها شده تا زمینه اداره امور به افراد توانمند سپرده شود .
وی تاکید کرد : بنابراین حاصل کار شما در انتخابات تعیین کننده می باشد و چون دوره های گذشته می توانید زمینه کار را برای یک دولت خردگرا و یا با روشهای دیگر فراهم سازید .
استاندار کرمان گفت : انتظار است افرادی که تریبون به دست دارند از ائمه جمعه و جماعات گرفته تا روابط عمومی ها و رسانه ها هر کدام به سهم خود موج انتخاباتی ایجاد کنند تا مردم مشارکت حداکثری داشته باشند چرا که ضریب بالای حضور مردمی پای صندوقهای رای در حقیقت برای امنیت و اقتدار مفید و موثر است .
پنجمین دوره انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری همزمان جمعه 29اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
5054/تهیه و انتشار : بهنام احمدی *
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.