به گزارش روز شنبه روابط عمومی هیات نظارت استان کرمان، احمد انارکی محمدی با اشاره به پایان بررسی صلاحیت‌ها در هیأ‌ت‌های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: شاهد حداقل رد صلاحیت‌ها در این دوره از انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان کرمان بودیم.
وی با بیان اینکه تلاش شده در تأیید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات، وفق قانون عمل شود گفت: در بررسی صلاحیت‌ها فقط نظر مراجع چهارگانه مد نظر قرار گرفته تا کمترین ممانعت برای مشارکت افراد در انتخابات ایجاد شود.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم باید درباره نامزدهای انتخابات تحقیق کنند و آگاهانه رأی دهند بیان کرد: مردم باید با انتخاب صحیح، به افرادی که صلاحیت ورود به شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند، رأی دهند.
وی به فرصت چهار روزه‌ افرادی که رد صلاحیت شده‌اند، اشاره کرد و گفت: داوطلبانی که رد صلاحیت شده‌اند، از سوم تا ششم اردیبهشت مهلت دارند تا اعتراض خود را به هیات های نظارت اعلام کنند.
انارکی محمدی اظهار کرد: اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده در بخش ها، در هیات ‌های نظارت شهرستان ها و اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده در شهرها، در هیأت نظارت استان بررسی خواهد شد.
به گزارش ایرنا بیش از 17 هزار نفر در استان کرمان از 30 اسفند سال گذشته تا ششم فروردین امسال داوطلب انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شدند که 29 اردیبهشت همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار می شود.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7440/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.