به گزارش ایرنا مهرداد محمدی سلیمانی روز شنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان (گام دوم مثلث توسعه اقتصادی) منطقه 3 در شهرستان نرماشیر افزود: این شهرستان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی 59 پروژه ملی هم داشته که این پروژه ها 77 درصد پیشرفت دارند.
وی ادامه داد: پروژه های اقتصاد مقاومتی در حوزه استانی 20 پروژه داشته که در مجموع 71 درصد پشرفت فیزیکی داشته اند.
وی با اشاره به پیشرفت 78 درصدی پروژه های بخش خصوصی در شهرستان نرماشیر گفت: 9 پروژه بخش خصوصی در این شهرستان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اجرایی و عملیاتی شده است.
معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان کرمان با اشاره به اینکه پروژه های اقتصاد مقاومتی نرماشیر عمدتا در بخش کشاورزی، آب و فاضلاب و گردشگری هستند اظهار کرد: در راستای مثلث توسعه اقتصادی نیز 9 پروژه با 102 میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهرستان نرماشیر اجرایی شده است.
وی ادامه داد: از مجموع پروژه های مثلث توسعه اقتصادی در شهرستان نرماشیر هفت پروژه با 21 میلیارد تومان سرمایه گذاری به بهره برداری رسیده و برای 406 نفر اشتغال ایجاد کرده است.
محمدی گفت: پنج پروژه قابل واگذاری در این شهرستان شناسایی شده که یک پروژه واگذار شده و دو پرژه نیز آگهی روزنامه شده و در حال واگذاری است.
از مجموع پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان کرمان 156 پروژه ملی، 141 پروژه استانی و 132 پروژه مربوط به بخش خصوصی بوده که در سطح استان توزیع و در مجموع یکهزار و 612 پروژه در سطح شهرستان های این استان تعریف شده است.
استاندار کرمان امروز (شنبه) به همراه خداکرم جلالی معاون وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان استانی برای آغاز عملیات اجرایی طرح جامع مقابله با فرسایش بادی و هجوم ریزگردها به شهرستانهای شرقی استان کرمان سفر کردند.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7440/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.