به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی عصر چهارشنبه در نشست مشترک ستاد انتخابات و هیات نظارت بر انتخابات استان کرمان در ساختمان شماره 3 استانداری از اعضای ستاد انتخابات استان کرمان تقدیر و اظهار کرد: همه لوازم و فرایند اجرای کار برگزاری انتخابات در کرمان مهیاست و این استان آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه است.
وی گفت: جمهوری اسلامی ایران و این نظام مقدس بر پایه مردم استوار است و دولت ها موظف هستند شرایطی را فراهم بیاورند که مردم برای انتخاب نامزد اصلح خود در انتخابات مشکلی نداشته باشند.
وی ادامه داد: انتخابات جمهوری اسلامی ایران تاکنون کارنامه درخشانی دارد و ساز و کار برگزاری انتخابات به گونه ای پیش بینی شده که هرگونه تخلف را غیرممکن کرده است.
استاندار کرمان گفت: آنچه در سرنوشت کشور تاثیرگذار است رای مردم بوده که با شناخت کامل مردم در مورد نامزدها امکانپذیر است.
وی تاکید کرد: دولت تضمین می دهد رای به صندوق ها ریخته شده همان رای خوانده و شمرده شده باشد.
رزم حسینی افزود: رای مردم حق الناس است و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی و امام راحل فرمودند از رای مردم در انتخابات امانتداری خواهد شد.
وی گفت: دستگاه قضایی با هر دستگاه اجرایی دولتی که بخواهد از امکانات دولتی در راستای نفع و ضرر نامزدی استفاده کند، برخورد می کند.
استاندار کرمان با اشاره به همدلی موجود در استان کرمان ادامه داد: کمترین رد صلاحیت ها در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمان بوده است.
وی هر رای مردم را یک نعمت دانست و افزود: باید از این نعمت به درستی استفاده کرد.
رزم حسینی با تاکید بر انتخاب نامزدهای اصلح از مردم خواست در انتخاب نامزدهای پاکدست و دلسوز در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها دقت کنند.
وی گفت: مردم از حقی که نظام در انتخاب سرنوشت به آنها داده است استفاده کنند لذا باید نامزدها را با خرد جمعی انتخاب کنیم.
وی افزود: با ائمه جمعه استان کرمان هماهنگ هستیم و هر گونه اختلاف در شهرستان ها با تعامل برطرف خواهد شد.
استاندار کرمان با بیان اینکه رسانه ها نقش مهمی در انتخاب فرد اصلح و حضور حداکثری مردم در انتخابات دارند از همه خبرنگاران، رسانه ها، مطبوعات و شبکه های اجتماعی در راستای برگزاری انتخابات تقدیر کرد.
وی تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده استفاده از اموال و امکانات ادارات دولتی برای تبلیغات موارد را اعلام کنند تا دستگاه قضایی با قاطعیت برخورد کند.
رزم حسینی گفت: نباید آبروی داوطلبان در رسانه ها و شبکه های مجازی مورد خدشه قرار بگیرد حتی تریبون نماز جمعه نیز باید در این راستا مراقبت شود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت امسال برگزار می شود.
خبرنگار: نجمه حسنی ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
3029/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.