به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سیدحسین ناظر ظهر امروز  در جلسه شورای راهبردی خبرنگاران شهرستان‌های صدا و سیمای مرکز بوشهر،  جایگاه مهم رسانه ملی صدا و سیما در جامعه مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر نقش مهم این رسانه در تامین نیازهای مخاطبات اظهار داشت:  با توجه به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز 29 اردیبهشت قرار داریم صداوسیما در تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات  نقش مهم و اثرگذاری دارد.

وی با بیان اینکه سیاست صدا و سیما در انتخابات‌ بر اساس گفتمان امام و رهبری است تصریح کرد: فرامین و منویات امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی ، به عنوان محور و سیاست جامعه اسلامی است که باید همگان به آن توجه ویژه کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با تاکید بر اشاعه و ترویج فرهنگ ‌گفتمان امام و رهبری  در عرصه انتخابات خاطر نشان کرد:  آنچه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و  وزارت کشور در عرصه انتخابات قرار دارد حضور گسترده مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

ناظر با تاکید  بر بی‌طرفی کارکنان صدا و سیما از کاندیدای خاصی در عرصه انتخابات افزود: کارکنان صدا و سیما به ویژه خبرنگاران و گویندگان نباید در انتخابات جهت‌گیری داشته باشند و از کاندیداهای خاصی طرفداری کنند بلکه باید در این عرصه بی‌طرف باشند.

وی با تاکید بر استفاده از توان خبرنگاران با تجربه برای توسعه ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها، گفت: استفاده از تجارب و نفوذ کلام بزرگان و پیشکسوتان و در کنار آن استفاده از پویایی، فعالیت و نشاط جوانان سبب پیشرفت کار می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به اینکه 70 درصد مخاطبان صدا و سیما مطالبات خود از این رسانه دریافت می‌کنند افزود: طبق نظر سنجی صورت گرفته حدود 70 درصد از مردم با اعتمادی که به صدا و سیما دارند، اطلاعات مورد نیازشان را از صدا و سیما  دریافت می‌کنند.

ناظر با تاکید بر پرداختن به موضوعاتی که برای مردم بیشتر اهمیت دارد گفت: موضوعات امیدآفرین و آنهایی که تاکنون به آنها توجه نشده از برنامه‌های مهم صداوسیما است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 611808
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.