به گزارش ایرنا اسحاق جهانگیری عصر سه شنبه در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران افزود: دستگاه هایی از جمله هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و سایر دستگاه های دست اندرکار در ستاد تسهیلات نوروزی زمینه را برای سفر امن مسافران فراهم می کنند که اقدامات آنها جای تقدیر دارد.
وی با اشاره به نقش تعیین کننده جمعیت جوانان هلال احمر بیان کرد: جوانان ایران اسلامی پتانسیل و ظرفیت بسیار زیادی دارند و هر جا وارد شوند با خلاقیت، نوآوری و ابتکار خود تحول آفرین می شوند.
معاون اول رئیس جمهوری گفت: ستاد تسهیلات سفر از ماه ها قبل در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری راه اندازی شده تا با همکاری همه دستگاه های دست اندرکار، زمینه برای سفر خوب و ایمن همه مردم فراهم شود.
وی افزود: وزارت راه و شهرسازی نیز با نصب 600 دوربین در جاده های استان زمینه را برای کنتل تخلفات و کاهش حوادث فراهم کرده است که جای تقدیر دارد.
جهانگیری اقدامات نیروی انتظامی را در تامین امنیت مسافران و ارتقای امنیت سفر بسیار چشمگیر خواند و گفت: علاوه بر آمادگی پایگاه های اورژانس زمینی، اورژانس هوایی نیز در کشور فعال شده تا در صورت بروز حوادث، در اسرع وقت اقدام لازم انجام شود.
وی اظهار کرد: در استان کرمان با وجود افزایش 30 درصدی تعداد مسافران نسبت به مدت مشابه سال قبل، حوادث بسیار کم بوده است که نشان از اقدامات خوب انجام شده دارد.
معاون اول رئیس جمهوری دیروز (دوشنبه) وارد کرمان شد و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، حضور در گلزار شهدای کرمان، سفر به شهرستان سیرجان و شرکت در نشست شورای آب استان کرمان از جمله برنامه های سفر وی به این استان بوده است.
وی فردا در سومین روز این سفر بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمان، تونل در دست احداث انتقال آب و پروژه های شهری را در برنامه دارد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7440/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.