به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی در این جلسه اظهار کرد: از زحمات فرمانداران سراسر استان کرمان قدردانی می کنم که با توجه شرایط سخت و امکانات محدود دولتی به نحو مطلوبی مشغول کار و فعالیت هستند.
وی خاطرنشان کرد: استان کرمان به اذعان بسیاری از مسئولان و مقامات کشوری در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کارنامه خوبی دارد.
وی از تقسیم استان کرمان به مناطق هشت گانه اقتصاد مقاومتی سخن به میان آورد و اضافه کرد: تاکنون 20 موسسه غیردولتی و توانمند به عنوان معین مناطق اقتصادی استان کرمان وارد عرصه شده اند و این مدل استان کرمان یکی از نیازهای کشور برای برون رفت از معضلات اقتصادی به شمار می آید
مقام عالی دولت تدبیر و امید در استان کرمان گفت: پیگیری، پشتکار، کار جهادی و داوطلبانه رمز موفقیت زون های هشت گانه اقتصاد مقاومتی استان کرمان است و فرمانداران سعی کنند از این شرایط به بهترین نحو استفاده کنند.
وی از فرمانداران استان کرمان خواست از سایر مناطق اقتصاد مقاومتی بازدید به عمل آورند و ادامه داد: فرمانداران دیدارهای مردمی را در دستور کار خود داشته باشند و همچنین درباره مناطق هشت گانه اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو (اردیبهشت 96) گفت: انتخابات امری مهم است و فرمانداران برای برگزاری انتخابات قانونمند، با عزت و باشکوه تلاش کنند.
رزم حسینی تاکید کرد: وظیفه ما در انتخابات این است که بی طرفانه کار کنیم زیرا ما وامدار هیچ گروهی نیستیم و مطمئنا انتخابات خوبی در استان کرمان برگزار خواهیم کرد.
وی گفت: استان کرمان در آرامش خوبی به سر می برد و کار، تحرک و چابکی ارزش پیدا کرده است.

**آمادگی ستاد انتخابات استان کرمان برای برگزاری انتخابات سالم، امن و باشکوه
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این نشست گفت: ستاد اتخابات استان کرمان و فرمانداران سراسر استان برای برگزاری انتخابات سالم، امن و باشکوه آمادگی دارند.
حمید ذکاءاسدی بر قانونمداری و بی طرفی همگان در انتخابات تاکید کرد و از فرمانداران خواست زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.
وی گفت: میزان مشارکت مردم استان کرمان در انتخابات گذشته با حضور 63 درصدی یک درصد بیش از میانگین کشوری مشارکت در انتخابات بوده است.
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان افزود: انشاءالله با توجه به اقدامات مثبتی که در زمینه های سیاسی، فرهنگی و به خصوص اقتصاد مقاومتی در استان کرمان صورت گرفته و استان در چنین شرایطی که به حول و قوه الهی در تارک توسعه کشور همچون ستاره ای می درخشد و همچنین با مدیریت جهادی مدیران دستگاه های اجرایی و یاری رساندن به نماینده عالی دولت در استان زمینه امیدواری مردم فراهم شده است بنابراین انتخابات آینده باشکوه، سالم و قانونی برگزار خواهد شد.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین انتخابات میاندوره ای مجلس دهم به صورت همزمان در 29 اردیبهشت ماه سال آتی برگزار می شود.
انتشار: رسول محمدحسنی
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.