به گزارش ایرنا حمید ذکاء اسدی روز سه شنبه در آیین تجلیل از دست اندرکاران و فعالان دهه فجر 95 در استانداری کرمان افزود: یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایران، انتخابات و مردم سالاری بود که هر سال در کشور برگزار می شود و در استان کرمان با حمایت امام جمعه و پشتکار استاندار شرکت در انتخابات از میانگین کشوری بالاتر باشد.
وی گفت: با توجه به امیدی که در دل مردم استان کرمان با شعار توسعه پایدار و ولایت بوجود آمده، شاهد برگزاری انتخابات باشکوه و سالم خواهیم بود.
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: شوراهای اسلامی نقش بزرگی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارند و اگر افرادی که شایسته نیستند، وارد شوراها شوند و تخصص و تعهد لازم را نداشته باشند تمامی برنامه های اقتصادی، عمرانی و سازندگی حتی برنامه های فرهنگی و اجتماعی به مشکل خواهد خورد.
وی افزود: وظیفه ما انقلابی ماندن است یعنی باید افرادی را در شوراها انتخاب کنیم که صفات انقلابی داشته باشند و به جز خدا و مردم، به جناح خاصی تعهد نداشته باشند.
ذکاء اسدی گفت: رسیدگی به امور اقتصادی مردم، اولویت دولت و همه مسئولان باشد تا جشن پیروزی انقلاب را جشن بگیریم.
وی اظهار کرد: راه حل اساسی معیشتی، رفاه و اقتصاد خوب را علاوه بر استان کرمان باید در سایر استان ها پیاده کنیم.
وی افزود: شعارهایی که رهبری برای شعار سال تاکنون مطرح کرده اند برای افزایش رفاه و معیشت مردم بوده و کرمان اگر استان پایلوت اقتصاد مقاومتی شد، اکنون رتبه برتر و ممتاز کشور را در اقتصاد مقاومتی داراست.
معاون استاندار کرمان گفت: الگوی رویکرد اقتصاد و توسعه پایدار در استان، همان مردمی کردن انقلاب و توسعه اقتصادی است.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی بود و اقتصاد مقاومتی یعنی سپردن امور به دست مردم که این مبحث در استان کرمان به نحو احسن انجام شده است.
وی گفت: نه تنها کارها در کرمان همسو با اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل صورت گرفته بلکه از طرف رهبری به عنوان الگو معرفی شده است.
ذکاء اسدی با بیان اینکه تبیین اهداف انقلاب مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است گفت: انقلاب ایران اهداف فرهنگی، ارزشی، خدایی و ایمانی و در کنار آن دستاوردهای مهمی در زمینه سیاسی، فرهنگی، دفاعی و اقتصادی دارد.
وی با اشاره به برگزاری باشکوه یوم الله 22 بهمن عنوان کرد: همه اقشار مردم، گروه ها و اقلیت ها وظیفه ای درباره نگهداری و استحکام اصل نظام دارند و حتی کسانی که مسلمان نیستند، وطن را دوست دارند و سربلندی میهن را می خواهند، در برگزاری باشکوه این روز شرکت می کنند.
وی ضمن تشکر از تمام اقشاری که در آیین دهه فجر شرکت کردند گفت: روز 22 بهمن، روز خدا و روز پیروزی ملت اسلامی است و تمامی طیف ها باید این روز را مانند نماز به جا آورند.
معاون استاندار کرمان با اشاره به حضور رئیس قوه مقننه در راهپیمایی 22 بهمن گفت: هر سال با وجود تبلیغاتی که علیه نظام صورت می گیرد، تمامی مردم در این مراسم شرکت می کنند و امسال استان کرمان پیشرو در برگزاری آیین دهه فجر بود.
در این آیین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مشاور فرهنگی استاندار کرمان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده های کمیته ها و دست اندرکاران دهه فجر حضور داشتند.
همچنین از دست اندرکاران دهه فجر توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی تجلیل شد.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7420/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.