به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، احد جمالی روز یکشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان قم با بیان این که اجرای انتخابات نیازمند نیروی انسانی است، افزود: آموزش و پرورش به عنوان اصلی ترین نهاد در برگزاری انتخابات همواره مورد توجه این ستاد بوده است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم با بیان این که همه کارکنان آموزش و پرورش به لحاظ اطلاعات کارشناسی توانایی مشارکت در برگزاری انتخابات را دارند اضافه کرد: حضور پررنگ آموزش و پرورش نباید حاشیه امنی برای سایر دستگاه ها برای حضور نداشتن در برگزاری انتخابات باشد.
جمالی با اشاره به اهمیت تخصصی شدن شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخاب سیاسی اعضای این شورا را موجب ایجاد مشکلات در مدیریت شهری دانست و افزود: باید در این زمینه به شهروندان اطلاع رسانی لازم صورت بگیرد.
وی، انتخابات را پیشانی و آبروی نظام اسلامی دانست و فراهم نمودن زیرساخت های برگزاری آن را بسیار مهم تلقی کرد.
حمیدرضا شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از توان و زیرساخت های این نهاد برای برگزاری انتخابات اظهار داشت: آموزش و پرورش استان از همه امکانات برای برگزاری باشکوه انتخابات استفاده خواهد کرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت ماه سال آینده در سراسر کشور برگزار می شود.
8138/ 1175 تنظیم کننده: فرزانه پیری ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.