حمید معاذاللهی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات فوتسال اتباع خارجی مقیم کرمان با نظارت اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان و با هزینه دفتر فرعی کمیساری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و همکاری هیات فوتسال شهرستان کرمان شب جمعه در محل سالن ورزش ایثار برگزار شد.
مدیر روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان با بیان اینکه داوران رسمی فدراسیون فوتسال برای این مسابقات نیز سوت زدند اظهار کرد: مرحله مقدماتی این مسابقات در قالب گروهی روز جمعه به پایان رسید و مرحله دوم نیز در هجدهم فروردین ماه سال 96 برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: این مسابقات با هدف فاصله نگرفتن اتباع خارجی دارای مدرک اقامتی معتبر و مقیم استان کرمان از ورزش برگزار و در پایان جوایزی به تیم های برتر اهدا شد.
معاذاللهی عنوان کرد: شرکت در این مسابقات برای اتباع خارجی مقیم کرمان آزاد است و این افراد برای حضور در این مسابقات هیچ هزینه ای پرداخت نکرده اند.
وی افزود: بودجه مسابقات والیبال بانوان افغانستانی دارای مدرک اقامتی معتبر در ایران نیز تامین شده و چهار تیم مقیم شهرستان های کرمان، بردسیر، رفسنجان و زرند برای حضور در این مسابقات نام نویسی کرده اند و برای اجرای این مسابقات نیز در فرورین ماه سال آینده برنامه ریزی خواهد شد.
مسابقات ورزشی اتباع خارجی مقیم استان کرمان هر سال در قالب جام سلامت برگزار می شود و امسال دومین سال برگزاری این مسابقات بود.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7420/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.