به گزارش خبرنگار ایرنا، از مرحله رفت چهاردهمین دوره این مسابقات، در گروه یک تیم های سامان سوله آمل ، تیم های هیات های جانبازان ومعلولان بجنورد، فریدونکنار، بابل، شیروان، قزوین به صورت دوره ای با هم رقابت می کنند.
قرعه کشی بازیهای این گروه چهارشنبه شب در محل اردوگاه شهیدعظیمی بابلسر برگزار وبرنامه پنج بازی مرحله رفت تیم ها مشخص شد.
در روز نخست این رقابتها روز پنجشنبه تیم سامان سوله آمل میزبان مسابقات با تیم هیئت جانبازان ومعلولان بجنورد، هیات شیروان با ارداق قزوین و هیات فریدونکنار با هیات بابل دیدار می کنند.
در بازیهای عصرو پنجشنبه شب هم تیم هیات جانبازان ومعلولان بجنورد با ارداق قزوین، تیم سامان سوله آمل با هیات بابل و تیم های هیات شیروان با فریدونکنار با هم رو برو خواهند شد.
این مسابقات تا 20دی ماه در مجموعه ورزشی عظیمی بابلسر ادامه دارد.
حبیب رحمانی مدیر روابط عمومی کمیته والیبال نشسته هیات جانبازان ومعلولان شهرستان آمل روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با پیگیری مدیران هیات شهرستان، پیشتر با قولی که از مسئولان امل گرفتیم میزبانی مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته معلولان دسته یک باشگاه های کشور به آمل داده شد.
وی ادامه داد: متاسفانه در روزهای گذشته برغم پیگیری زیاد اعضای کمیته والیبال نشسته معلولان شهرستان، به علت فراهم نبودن شرایط سالن برگزاری مسابقات و نیز خوابگاه تیم های شرکت کننده، مجبور شدیم، در شهرستان بابلسر که شهر بی طرفی هست، از حریفان میزبانی کنیم.
رقابت های لیگ دسته یک والیبال نشسته سال جاری با حضور 23 تیم در سه گروه 6 تیمی و یک گروه 5 تیمی برگزار می شود و پس از انجام مسابقات مرحله اول، از هر گروه سه تیم به مرحله ی نیمه نهایی راه خواهد یافت.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
1899ک/7327

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.