حبیب رحمانی روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با پیگیری مدیران هیات شهرستان، پیشتر با قولی که از مسئولان امل گرفتیم میزبانی مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته معلولان دسته یک باشگاه های کشور به آمل داده شد.
وی ادامه داد: متاسفانه در روزهای گذشته برغم پیگیری زیاد اعضای کمیته والیبال نشسته معلولان شهرستان، به علت فراهم نبودن شرایط سالن برگزاری مسابقات و نیز خوابگاه تیم های شرکت کننده، مجبور شدیم، در شهرستان بابلسر که شهر بی طرفی هست، از حریفان میزبانی کنیم.
مدیر روابط عمومی کمیته والیبال جانبازان ومعلولان آمل اضافه کرد: چهاردهمین دوره مرحله رفت مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته مردان باشگاه های کشور به صورت متمرکز ازفردا پنجشنبه 16 دی ماه به میزبانی تیم سامان سوله شهرستان آمل در سالن ورزشی شهیدعظیمی بابلسر برگزار می شود.
رحمانی به حریفان تیم سامان سوله آمل در گروه یک این رقابتها اشاره کرد وادامه داد: تیم های هیات های جانبازان ومعلولان بجنورد، فریدونکنار، بابل، شیروان، قزوین وتیم سامان سوله آمل به صورت دوره ای با هم رقابت می کنند.
وی اضافه کرد: قرعه کشی بازیهای این گروه چهارشنبه شب در محل اردوگاه شهیدعظیمی بابلسر برگزار می شود.
رقابت های لیگ دسته یک والیبال نشسته سال جاری با حضور 23 تیم در سه گروه 6 تیمی و یک گروه 5 تیمی برگزار می شود و پس از انجام مسابقات مرحله اول، از هر گروه سه تیم به مرحله ی نیمه نهایی راه خواهد یافت.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
ک/7327/1899

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.