به گزارش ایرنا، همایش فرماندهان پاسگاه ها و کلانتری های آذربایجان غربی با حضور قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی و سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا امروز چهارشنبه در ارومیه برگزار می شود.
جلسه اقتصاد مقاومتی نیز در استانداری آذربایجان غربی برگزار می شود که در این جلسه آخرین اقدامات در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد بحث قرار می گیرد.
امروز از سری مسابقات والیبال لیگ های برتر و دسته یک کشور نیز سه دیدار با حضور نمایندگان آذربایجان آذربایجان غربی برگزار می شود.
برگزاری دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه با پارسه تهران در قالب رقابت های لیگ برتر، شهرداری جوان ارومیه با عقاب سبلان اردبیل و مقاومت فرمانداری مهاباد با اتحاد جوان همدان از سری مسابقات لیگ دسته یک کشور از جمله رویدادهای خبری امروز چهارشنبه به شمار می روند.
امروز همچنین ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی نیز در استانداری آذربایجان غربی تشکیل جلسه می دهد.
همایش هسته گزینش استان نیز از دیگر رویدادهای خبری امروز چهارشنبه پانزدهم دی ماه در آذربایجان غربی است.
خبرگزاری جمهوری اسلامی استان آذربایجان غربی آمادگی دارد برنامه رویدادهای خبری روزانه استان را در قالب یک بسته خبری هر روز صبح پیش از ساعت هشت اطلاع رسانی کند.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 33826667 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند و یا به شماره نمابر 33826666 ارسال کنند.
7129/ 2093** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: صابر چهرقانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.