به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا حسنی سعدی عصر شنبه در آخرین شورای اداری سال 95 کرمان افزود: همچنین در روز شهید افتتاح نورپردازی گلزار شهدای کرمان به عنوان طرحی بی نظیر در کشور، افتتاح می شود.
وی اظهار کرد: طرح نورپردازی گلزار شهدای کرمان با اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون تومان از اعتبارات استان کرمان اجرایی شده است.
وی خاطرنشان کرد: 206 نفر از والدین شهدا را طی سال گذشته از دست دادیم و از نعمت دعای خیر این افراد محروم شدیم لذا تا زمانی این عزیزان هستند باید از آنها دلجویی کنیم تا فردا شهدا به عنوان فرزندان آنها از ما گلایه نکنند.
سردار حسنی سعدی گفت: طی یک ماه اخیر بیش از سه هزار دیدار با خانواده شهدا انجام شده که این مهم باید تداوم یابد.
وی با اشاره به نامگذاری 22 اسفندماه به عنوان روز شهید بیان کرد: بسیاری از کشورها گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را ضامن ارتقای امنیت کشور خود می دانند و ما نیز در کشور با دید اعتقادی و ملی به شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی می نگریم.
وی خاطرنشان کرد: با اعتقادی والا روز 22 اسفندماه در کشور گرامی داشته می شود تا از مقام شهدا تجلیل شده و خانواده شهدا نیز تکریم شوند.
سردار حسنی سعدی افزود: نام 224 هزار و 20 شهید در بانک اطلاعات شهدای کشور ثبت شده است.
وی ادامه داد: بسیار شایسته است از شهدای خود یاد کنیم زیرا امنیت، آزادی، سرافرازی و عزت امروز ما مدیون رشادت های آنها است.
وی امنیت را زیرساخت همه اقدامات و موفقیت ها دانست و تصریح کرد: امروز در کشور به هر جایگاهی دست یابیم مرهون تلاش های شهدا است که امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند.
سردار حسنی سعدی با بیان اینکه همه احترام و عزت امروز ما مرهون شهداست گفت: مادران شهدا به مانند کوه استوار ایستاده اند.
وی افزود: باید در برابر عظمت و بزرگی خانواده شهدا سر تعظیم فرود آوریم.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.