به گزارش ایرنا محمدرضا فیاض روز شنبه در آیین معرفی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان افزود: کرمان یک استان جامع است و در سال های گذشته یک استان نمونه بوده است.
وی بیان کرد: این جامعیت وظیفه ما را در انجام وظایف محوله سنگین می کند به ویژه اینکه مردم توقع دارند و هم باید به عنوان یک دستیار در کنار استاندار محترم فعالیت کنیم و هم پاسگوی نیازها و خواسته های مردم و صنعتگران باشیم.
وی گفت: به تمامی دستاوردهای به دست آمده افتخار می کنیم اما این اقدامات هنوز کامل نشده است و انتظار داریم رکوردهای بالاتری را به دست بیاوریم و اعتقاد داریم وضعیت صنعت و معدن کرمان روز به روز بهتر خواهد شد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به همدلی و هماهنگی که در استان کرمان وجود دارد افزود: یک مدیریت منسجم و هماهنگ، راه رسیدن به اهداف است و توصیه می کنیم از ظرفیت تشکل های صنعتی، معدنی و بازرگانی استفاده شود و افتخار می کنیم بتوانیم خدمتگزار مردم باشیم.
وی بیان کرد: مسلما در این مسیر سختی ها و گرفتاری هایی وجود دارد اما آنچه اهمیت دارد این است که بتوانیم با صبر و تلاش بر این سختی ها پیروز شویم.
فیاض با اشاره به اقدامات و فعالیت های انجام شده در کرمان اظهار کرد: در سطح کشور معدود استان هایی را داریم که بتوانند در همه حوزه های صنعت، معدن و تجارت فعال باشند.
وی گفت: در این استان هم صنعت مهم خودروسازی و هم انواع و اقسام معادن و مواد معدنی وجود دارد و هم اینکه در بحث بازرگانی و صنعت فرش حرفی برای گفتن دارد.
وی اضافه کرد: خوشحالیم که مدیریت جدید صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از بدنه همین سازمان انتخاب شده و باعث افتخار استان است که فردی از خانواده شهدا مدیریت این مجموعه را عهده دار شده است و امیدواریم ایشان بتواند قدم های خوبی برای توسعه استان و مردم بردارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمان هم در این آیین گفت: توصیه می کنیم که دستگاه های اجرایی، تشکل های خصوصی و غیر دولتی را در کنار خود داشته باشند و از ظرفیت آنها استفاده کنند.
محمدرضا فتوت افزود: خوشحال هستیم فعالیت های خوبی در حوزه صنعت و معدن استان کرمان انجام شده و همچنین هماهنگی و همدلی موثری بین مجموعه های مرتبط با این مجموعه به وجود آمده است.
وی خاطرنشان کرد: شاهد تحولات خوبی در زمینه معادن و صنایع استان هستیم و امروز تحولات ایجاد شده بر کسی پوشیده نیست.
وی گفت: مردم باید بدانند در دولت یازدهم چه تحولاتی رقم خورده و معادن و کارخانه های استان در چه وضعیتی قرار گرفتند.
معاون استاندار کرمان اضافه کرد: با این تحولات در آینده هیچ نوع ماده معدنی خامی از این استان صادر نخواهد شد.
وی با بیان اینکه در سال 95 شاهد افتتاح پروژه های بزرگ صنعتی و معدنی بودیم گفت: با مدیریت، همدلی و همکاری می توان کارهای سخت را انجام داد و یقین دارم با توجه به پروژه هایی که شروع شده شاهد شکوفایی چشمگیری در این بخش خواهیم بود.
فتوت با تاکید بر اینکه اولویت برنامه های همه مسئولان استان کرمان بحث های اقتصاد مقاومتی است عنوان کرد: ان شاءالله بتوانیم دست به دست هم دهیم و گام های بزرگی برداریم.
وی همچنین با گرامیداشت 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز شهدا گفت: شهدا بر گردن ما حق بزرگی دارند و باید بتوانیم دین خود را نسبت به شهدا ادا کنیم و امروز افتخار می کنیم در معارفه مدیری حضور داریم که وابسته به خانواده شهداست.
در این آیین مهدی حسینی نژاد به عنوان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان معرفی و از خدمات محمود سلطانی زاده مدیرکل سابق تقدیر شد.
حسینی نژاد پیش از این سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان بود.
خبرنگار: کمیل بهشتیان ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7429/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.