به گزارش ایرنا خلیل همایی راد روز سه شنبه در آیین اختتامیه رزمایش مشترک کوثر جنوب و شرق استان کرمان در جیرفت افزود: با تلاش جهادی مجموعه نظامی و انتظامی و دستگاه قضایی، امنیت خوبی در استان حکم فرماست که نسبت به سنوات گذشته قابل مقایسه نیست.
وی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و انتخابات اردیبهشت 96 برگزاری این رزمایش کمک خوبی در ارتقاء شاخص امنیت استان می باشد.
وی گفت: طرح کوثر در زمینه برخورد با مجرمان، دستگیری متهمان تحت تعقیب و محکومان فراری، برخورد با دارندگان سلاح های غیرمجاز و سارقان و در نهایت بالا بردن امنیت اجتماعی اجرا می شود.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان بیان کرد: این طرح با هدف افزایش ضریب امنیت اجتماعی در منطقه جنوب و شرق استان برگزار شد و به لطف پروردگار دستاوردهای خوبی در زمینه ارتقاء امنیت داشته است.
وی افزود: جنوب و شرق استان کرمان دروازه ورود به استان های هم مرز با سیستان بلوچستان است لذا در زمینه مسایل امنیتی در این مناطق بیشتر توجه می شود و برگزاری این رزمایش یکی از این فعالیت هاست.
همایی راد گفت: مجموعه شورای تامین استان کرمان با کسانی که مخل امنیت جامعه هستند برخورد قانونی می کند.
طرح مشترک کوثر جنوب و شرق استان با حضور مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری، فرمانده انتظامی استان، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان و اعضای شورای تامین شهرستان های جنوب و شرق کرمان در ستاد فرماندهی انتظامی جیرفت به پایان رسید.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/6003/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.