عارف سعیدیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه نقل و انتقالات زمستانی تا 6 بهمن ماه ادامه دارد افزود: پنج بازیکن به نام 'محمدرضا زینال خیری'، 'فرشید علیزاده'، 'محسن دلیر'، 'سجاد اژدر' و 'فرزاد حسینخانی' در لیست مازاد تیم فوتبال مس کرمان قرار گرفته و بزودی از این تیم جدا می شوند.
وی بر داشتن مجوز جابجایی 6 بازیکن برای مس کرمان در نقل و انتقالات نیم فصل تاکید و اظهار کرد: با توجه به اینکه پنج بازیکن در لیست مازاد قرار گرفته و تنها یک بازیکن اضافه شده، تیم مس کرمان گنجایش پذیرش چهار بازیکن دیگر را نیز دارد.
سرپرست تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به 'فرهاد سالاری' مدافع سابق مس کرمان که پس از پایان خدمت در نیم فصل نخست لیگ دسته یک به این تیم اضافه شد گفت: 'کیانوش میرزایی' هافبک سابق راه آهن در نقل و انتقالات زمستانی به تیم فوتبال مس کرمان پیوست.
تیم فوتبال مس کرمان پس از نیم فصل لیگ دسته یک جام آزادگان، با 23 امتیاز از 17 بازی در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار دارد.
تیم فوتبال مس کرمان در نخستین دیدار نیم فصل دوم لیگ دسته یک، جمعه 17 دیماه مقابل تیم فوتبال فجر سپاسی در شیراز به میدان خواهد رفت.
دیگر نمایندگان استان کرمان در لیگ دسته یک، گل گهر سیرجان با 29 امتیاز در جایگاه سوم و مس رفسنجان با 22 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7420/3029

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.