تا پایان سال جاری نیز 500 سری جهیزیه در سراسر کرمان در قالب رزمایش کمک مؤمنانه اهدا می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه امروز ۷۸ سری جهیزیه در ۹ شهر این استان توزیع می‌شود گفت: تا پایان سال جاری نیز ۵۰۰ سری جهیزیه در سراسر کرمان در قالب رزمایش کمک مؤمنانه اهدا می‌شود.

به گزارش جماران، سردار حسین معروفی روز دوشنبه در دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری تامین جهیزیه برای زوج هایی که مشکل اقتصادی دارند در دستور کار قرار گرفت و با همکاری فرماندهی کل سپاه و خیرین سه مرحله توزیع جهیزیه در استان کرمان داریم.

وی بیان کرد: جهیزیه های اهدایی در شهرستان های کرمان، رفسنجان، انار، منوجان، قلعه گنج، ارزوییه، بم و کهنوج توزیع می شود و  هر جهیزیه ۱۳ قلم شامل بخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی،  فرش، جارو برقی، سرویس فابلمه و غیره است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: تمام اقلام جهیزیه ساخت داخل و برای حمایت از تولید کالای ایرانی است و چین به صورت کلی و متمرکز تهیه می وشد قیمت آن ارزانتر تمام می شود.

وی تصریح کرد: درصدد آن هستیم تا پایان سال یک هزار زوج جوان را سامان بدهیم و از خیرین تقاضا داریم ما را در این مل خیرخواهانه کمک کنند.

سردار معروفی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشت: به دلیل شیوع کرونا از مردم می خواهیم تا نذورات خود را به صورت کمک های مومنانه و معیشتی در اختیار افراد آسیب دیده قرار دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.