فرمانده سپاه مرند از توزیع 2 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان این شهرستان خبر داد.

فرمانده سپاه مرند گفت: در راستای اجرای مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه، تعداد ۲ هزار بسته معیشتی آماده شده است و میان نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش جماران، محمدرضا هنرور عصر چهارشنبه در آغاز دومین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه در مسجد امام خمینی (ره) مرند اظهار کرد: بسته های معیشتی با کمک خیرین و بازاریان و در راستای کمک به آسیب دیدگان از کرونا تهیه شده است.

وی افزود: این مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه و نهضت تعاون و احسان، خود در ۲ نوبت دیگر همزمان با دهه اول محرم و دهه آخر صفر اجرا می شود.

فرمانده سپاه مرند خاطرنشان کرد: آماده سازی بسته های معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه در مسجد امام خمینی (ره)، صاحب الزمان (عج) و سید فخرالدین مرند و همچنین در مساجد شهرهای کشکسرای، یامچی و بناب جدید صورت گرفته است.

امام جمعه مرند نیز اظهار کرد: مشارکت خوب مردم در رزمایش کمک‌های مومنانه، نشانه زنده بودن و بیدار بودن جامعه ما در شرایط کرونایی است و ملت با همکاری خود، نشان می دهد که در روزهای سخت آماده بوده و تابع و گوش به فرمان ولایت فقیه است.

حجت الاسلام علی نعمت زاده با بیان اینکه مردم ما همیشه در کنار مسوولین هستند، گفت: ما نیز باید در عمل ثابت کنیم که خادم مردم بوده و در کنار آنها هستیم.

امام جمعه مرند خاطرنشان کرد: دشمن بدتر از تحریم و ترور، دنبال تحریف است تا کارهای بزرگ ما را بد جلوه داده و جوانان را به آینده مایوس کند و ما باید وحدت و فرهنگ ایثار و شهادت را حفظ کنیم تا عزت و سربلندی به دست آمده را با وجود شیطنت دشمن، از دست ندهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.