در مرحله نخست رزمایش کمک مؤمنانه 30 هزار بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند مراغه توزیع شد.

فرمانده سپاه مراغه از توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه در بین خانواده های نیازمند این شهرستان خبرداد.

به گزارش جماران، سرهنگ سعید رشیدی روز سه شنبه در جلسه گروه های جهادی با امام جمعه مراغه افزود: رزمایش کمک مومنانه به نمایش گذاشتن جلوه‌هایی از ایثار، نوع‌دوستی، همدلی و اتحاد میان مردم و نهادهای مختلف شهرستان بود و  مردم این شهرستان بارها در مواقع بحرانی همدلی خود را به نمایش گذاشتند و در اجرای رزمایش کمک مومنانه نیز بار دیگر این روحیه خود را نشان دادند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در سه مرحله ۱۰ روزه در هفته‌های آینده برگزار می‌شود، افزود: دهه نخست تا روز عید غدیر،  دهه دوم ۱۰ روز ابتدایی ماه محرم و دهه سوم ۱۰ روز پایانی ماه صفر خواهد بود و انتظار می رود تمامی آحاد مردم در این مرحله به یاری مردم نیازمند بیایند.

رشیدی ابراز امیدواری کرد تا در این مرحله نیز مردم شهرستان با کمک های خود بخشی از نیازهای خانواده های متضرر از بیماری کرونا را برطرف کنند.

وی خاطرشان کرد: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه تلاش داریم لیست افراد نیازمند به صورت دقیق مورد بررسی قرار بگیرد تا بسته های معیشتی به نحو شایسته توزیع شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.